A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete első alkalommal rendezte meg a Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát. 2018. március 23-án nyolc magyar nyelvű és két angol nyelvű szekcióban került sor a tudományterület kurrens témáiban a prezentációkra, vitákra.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete első alkalommal rendezte meg a Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát. 2018. március 23-án nyolc magyar nyelvű és két angol nyelvű szekcióban került sor a tudományterület kurrens témáiban a prezentációkra, vitákra.
A konferencia elsődleges célja a turizmus és a marketing kapcsolatának határterületén keletkezett kutatások bemutatása volt, hogy azok publikálására lehetőséget biztosítson, továbbá erősítse a két terület művelőinek személyes kapcsolatépítését, párbeszéd kezdeményezését az oktatásban, a kutatásban rejlő vitakérdésekről.
A konferenciára több, mint ötven tanulmány érkezett, amelyek két lektori vélemény segítségével formálódtak.