Válasszon nyelvet

A Self-marketing könyv speciális témájának köszönhetően egyedi és hiánypótló a marketing szakirodalomban. A szerző a személyt, mint márkát vizsgálja, komplex áttekintést adva a személymarketing kapcsolatrendszeréről, azok mai relevanciájáról.

A szerző a trendkutatás témakörének bevonásával a vizsgált kérdéseket újszerű keretek közé helyezi az olvasó számára. A mű szemléletét tükrözi, hogy nem csak a klasszikus női és férfi karriermagatartást és az üzleti megjelenést elemzi, hanem a változás és változtatás irányaira is felhívja a figyelmet. A szerző részletesen ismerteti az életívek, a siker, az ismertség specifikumait, amely témák végiggondolása napjainkban kulcsfontosságú.

A mű nem csak a karriert tervező személyek rövidtávú döntései tekintetében fogalmaz meg értékes gondolatokat, hanem felvázolja a vonatkozó stratégiai döntések rendszerét is, így a hosszú távú tervezési folyamatok esetére is hasznos iránymutatásokat ad. A könyv egyedülálló abban a tekintetben is, hogy átfogó képet mutat a professzionális marketingszakember és az erős személymárkák lehetséges kapcsolódásairól is, az endorszálásról, az employer és employee marketingről, a klasszikus és az arcpiaci személymenedzslésről, sőt, a paraszociális kapcsolatok működésének rendszerével is foglalkozik.

A mű rendkívül olvasmányos, az olvasó figyelmét teljes mértékben odaszegezi a vizsgált témára. A könyvben megjelenített témák aktualitását és napjainkban betöltött szerepét alátámasztja a szerző azzal is, hogy az elméletet végig esettanulmányokkal, cikkekkel és interjúkkal tarkítja. A mű stílusa magával ragadó. Mondanivalója nem csak a felsőoktatásban tevékenykedők számára hasznosítható, de a gyakorlati szakemberek, a karriertervezők számára is tartalmaz értékes gondolatokat.

A Self-marketinget szívből ajánlom minden kollégának, hiszen unikális tudást közvetít, a marketing szakkönyvek piacán egyedi, és irányt ad mindazoknak, akik a marketing ezen speciális és rendkívül érdekes területébe szeretnének mélyebb betekintést nyerni, vagy csak saját karrierdöntéseikhez irányt kapni.

Az ajánlót írta: Lányi Beatrix

Tovább a kiadó honlapjára.

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.