A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.
A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.
Az első napon lezajlott plenáris előadásoknak köszönhetően Bauer Ildikó Úton a versenyképes desztináció felé – márkaépítés a Dunamentén c. előadásán kívül a közönség Piskóti István jóvoltából bepillanthatott a B2B marketing kutatásának új irányvonalaiba, ill. Józsa László tolmácsolásában a paradigmaváltás esélyeibe a marketingben. Tomcsányi Pálra Totth Gedeon emlékezett.
A résztvevők az Akadémiai Kiadó Marketing Szakkönyvtárának 20 éves jubileumáról is megemlékeztek.
A workshopok elindult és sikeressé vált rendszerét folytatva a konferencia másnapján került sor az oktatás és a publikálás problémáival foglalkozó szakmai eszmecserére, valamint a PhD. kollokviumra is, mely idén is számos értékes tanáccsal látta el a résztvevőket.
A szervezők elsődleges célja idén is az volt, hogy a marketing oktatásában és kutatásában résztvevő szakemberek ismertessék egymással szakmai sikereiket, tapasztalataikat és kutatási eredményeiket megosszák a széles közönséggel. A kétnapos konferencián 13 szekcióban közel 100 előadó osztotta meg tudását a közel 120 fős szakmai hallgatóság előtt. Az elhangzott tanulmányokat tartalmazó konferenciakötet terjedelme 1014 oldal.