A Miskolci Egyetem Marketing Intézete a pécsi, szegedi, győri, debreceni és budapesti partnertanszékek együttműködésével, számos szakmai szervezet támogatásával a napokban keresi meg a városok polgármestereit, s teszi közzé versenyfelhívását. Az egyetemisták a márkaépítésre, a hogyan pozícionáljuk, hogyan tegyük egyedivé, vonzóvá városunkat a célcsoportjaink szemében kérdésre keresik a választ, s prezentálják majd a marketing megoldásokat a feladatot adó városok számára.
Piskóti István, az Intézet igazgatója elmondta, hogy az immár negyedik alkalommal szervezett verseny célja, hogy lehetőséget teremtsen a felsőoktatásban település-, városmarketinget tanuló, vagy az iránt érdeklődő hallgatók számára a megszerzett elméleti tudásuk gyakorlati hasznosítására, az elméleti és gyakorlati szakemberekkel való kapcsolatépítésre, a választott városok népszerűsítésére, a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozására, szakmai és baráti élmények szerzésére.
Társszervezők: Pécsi Tudományegyetem GTK Marketing és Turizmus Intézet, Szegedi Tudományegyetem GTK Üzleti tudományok Intézet, Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézet, Széchenyi István Egyetem, GTK Marketing és Menedzsment Tanszék Budapesti Gazdasági Főiskola, KVIK, Turizmus Intézeti Tanszék a közös EMOK, az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért lebonyolításában, s számos szakmai szervezet támogatásával.
Ezévi versenyfeladat: Városmárka-építés, hogyan pozícionáljuk, hogyan tegyük egyedivé, vonzóvá városunkat a célcsoportjai szemében
a szervezők keresik azokat a partnervárosokat, akik szívesen bíznák meg az egyetemistákat a városmárka-építés tervének, ötleteinek fejlesztésével,
3 fős csapatba szerveződve pályázhat minden felsőoktatási intézményben tanuló,
a feladatkiíró, a munkát segítő partnervárosok fogadják majd el a csapatok jelentkezését.
A városok jelentkezését szeptember 15-ig várják a szervezők.
A megbízott csapatok anyagainak beküldési határideje: 2015. november 15.
Az eredményeket prezentációs anyagban kell összefoglalni és a regionális elődöntőkön bemutatni.
A regionális elődöntők – melyek helyszinét a partnervárosok közül választják ki - időpontja: 2015. november 20-30.
országos döntő: 2015. december első hete
További információk www.marketing-turizmus.hu/varosmarketing honlapon, e-mail cím: ovm2015@marketing-turizmus.hu illetve 46-565197, ill. 20-9414687 telefonon.