19th International Conference on Electronic Business - Artificial Intelligence Empowered Business Processes
Newcastle upon Tyne, UK, 2019. december 8-12.
A konferencia témái (többek között): e-business, e-kereskedelem, e-kiskereskedelem, e-ellátásilánc-menedzsment, e-logisztika, e-marketing, e-fogyasztói magatartás, e-CRM, közösségi média és közösségi kereskedelem, e-közigazgatás, e-learning, e-egészségügy, mesterséges intelligencia és alkalmazásai, Internet of Things, Big data analitika és üzleti intelligencia, blockchain és okostechnológiák, biztonsági, bizalmi és adatvédelmi kérdések, okosvárosok, okosotthonok, okosgyártás, okosturizmus és -vendéglátás, tudásmenedzsment és -megosztás, az elektronikus üzlet stratégiái és modelljei, co-creation az elektronikus üzletben, a vállalatok digitális átalakulása, az új technológiák elfogadása és terjedése, az elektronikus üzlet kulturális és társadalmi kérdései, virtuális közösségek.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. szeptember 30.
További információ a konferencia honlapján.
1st Workshop in Social & Innovation Marketing
Toulouse, Franciaország, 2019. november 28.
A lehetséges témák többek között: Társadalmi és fenntartható marketing: zöld marketing, élelmiszermarketing, etikus fogyasztás, társadalmi felelősségvállalás; Innováció és mesterséges intelligencia: az innováció terjedése, felhasználói innováció, robotok alkalmazása, a mesterséges intelligencia társadalmi hatásai. Az esemény alatt PhD-hallgatók és posztdoktorok posztert mutathatnak be.
A poszterek benyújtási határideje: 2019. október 31.
További információ a konferencia honlapján.
Marketing & Organization Research Conference
Isztambul, Törökország, 2019. október 11-12.
A konferenciára mind elméleti, mind empirikus tanulmányokat várnak, a következő témakörökben (többek között): digitális marketing, közösségimédia-marketing, mobilmarketing, digitális kereskedelem, online marketing, e-business stratégiák, közösségi hálózat oldalak, influenszermarketing, marketingkommunikáció, digitális vállalkozóiság, innováció a marketingben, márkák és márkamenedzsment, marketing mobilapplikációkkal, mobilkereskedelem, fogyasztói magatartás, szolgáltatásmarketing, marketingkutatás, kapcsolati marketing, nemzetközi marketing, tuizmus és vendéglátásmarketing, zöld/fenntartható marketing, divatmarketing, sportmarketing, Bbusiness to business (B2B) marketing, társadalmi felelősségvállalás és marketing, marketingstratégia, marketinganalitikák, gerillamarketing.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. szeptember 30.
További információ a konferencia honlapján.
2019 KSMS International Conference - New Marketing in Turbulent Environment
Szöul, Dél-Korea, 2019. november 16-17.
A konferencia témái: A márkák és a fogyasztói magatartás jövője; MI a digitális marketingben; Digitális marketing; Internetes kutatás és fogyasztói magatartás; Kultúra és fenntartható reklámozás; Digitális és technológiavezérelt marketing; Divatmarketing és -kutatás; Innováció és marketing; Ipari marketingmenedzsment; Marketingmenedzsment globális környezetben; Új kérdések a sportmenedzsmentben; Kultúramarketing és művészetek; Termékfejlesztés és fogyasztói magatartás; Neuromarketing és Big Data hálózatok a fenntarhtató üzleti környezetben; Digitális üzleti stratégia; Vállalkozóiság és marketing; Marketing általánosan.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. szeptember 30.
További információk a konferencia honlapján.
2019 Conference on Artificial Intelligence, Machine Learning, and Digital Analytics
Philadelphia, Pennsylvania, USA, 2019. december 12-13.
A konferencia azt vizsgálja, hogy a digitális, közösségi és mobiltechnológiák hogyan érintik az üzleti modelleket, a fogyasztói magatartást, a közpolitikát és a társadalmi változásokat. Lehetséges témák például: MI automatizáció, robotika MI adaptáció és felhasználói viselkedés, MI a kreatívok és kiadók számára, MI-alkalmazások a munkavállalók képzésében, kiválasztásában és felügyeletében, gépi tanulás alkalmazása a gyógyszeriőarban és az e-kereskedelemben, adatvédelem és új technológiák, adatlopás és -biztonság, blockchain-alkalmazások, a munka és a munkanélküliség jövője, big data-, IoT-, 5G-, AR-, VR-alkalmazások, közpolitika és az MI-technológiák szabályozása, a gépi tanulás egészségügyi alkalmazásai, gépi tanulás képi, hang- és videóadat esetén, B2B piacok gépi tanulással és MI-vel.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 1.
További információ a konferencia honlapján.
5th International AR VR Conference 2019
München, Németország, 2019. június 12-14.
A konferencián több mint 100 nemzetközi előadó vesz részt a tudomány és az ipar oldaláról, akik a kiterjesztett és a virtuális valósággal kapcsolatos legújabb kutatásokat és eseteket mutatják be, ezen felül a konferencia előtt publikációs és XR workshopok is lesznek.
További információ a konferencia honlapján.
MarkTech'19 - International Conference on Marketing and Technologies of 2019
Maia, Porto, Portugália, 2019. november 27-29.
A konferencia a kutatók és a szakemberek számára kíván platformot biztosítani arra, hogy bemutassák és megvitassák a marketinggel és a kapcsolódó technológiákkal kapcsolatos legújabb innovációkat, trendeket, eredményeket, tapasztalatokat és kihívásokat. A konferenciára a következő témákban várják a tanulmányokat:
- Mesterséges intelligencia a marketingben
- Virtuális és kiterjesztett valóság a marketingben
- Üzleti intelligencia adatbázisok és marketing
- Adatbányászat és Big Data
- Webmarketing, e-kereskedelem és v-kereskedelem
- Közösségi média és networking
- Ominchannel és marketingkommunikáció
- Marketing, geomarketing és IoT
- Marketing automatizálás és belső logisztika
- Gépi tanulás alkalmazása a marketingben
- Vásárlói adatmenedzsment és CRM
- Neuromarketing technológiák
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. július 8.
További információ a konferencia honlapján.
International Conference on IT, Communication and Technology for Better Life (ICT4BL)
Bangkok Ploenchit Sukhumvit, Bangkok, Thaiföld, 2019. július 17-18.
Témakörök (többek között): Információs rendszerek, turizmus kommunikáció, vizuális kommunikáció, digitális média, információtechnológia, kommunikációtechnológia, cyberkommunikáció, digitális reklámozás, digitális üzlet
Az összes elfogadott és előadott tanulmányt SCOPUS-ban indexált konferenciakiadványban jelentetik meg, kiválasztott tanulmányok pedig egy nemzetközi lapban.
Az absztrakt benyújtási határideje: 2019. június 27, a tanulmányok benyújtási határideje: 2019. július 2.
További információ a konferencia honlapján.
52nd Academy of Marketing Conference
London, UK, 2019. július 2-4.
A konferencia témája: „ha unod a marketinget, az életet unod”. Sokak szerint a marketing a növekedés és a változás hajtóereje. Ennek ellenére, amikor a dolgok rosszra fordulnak, a marketingesek az elsők, akiket ezért okolnak. Néhány helyen a marketing szinte a kihasználást jelenti. A mi felelősségünk, hogy biztosítsuk, soha nem fáradunk bele annak a jónak a hirdetésébe, amit az őszinte marketing eredményezhet. Ez néha azt jelenti, hogy meg kell kérdőjelezni a szervezetben mások által hozott döntéseket.
További információ a konferencia honlapján.
10th International Research Symposium in Service Management(IRSSM)
Dubai, 2019. október 6-9.
A konferencia témája: Szolgáltatásmenedzsment a negyedik ipari forradalom korában. Az esemény nem csupán konferencia, az IRSSM Research workshopon valló részvétel lehetőséget biztosít a fiatal kutatók számára, hogy szert tegyenek arra a tudásra és azokra a stratégiákra, melyek szükségesek a kutatásuk és publikációik minőségének emeléséhez.
Az absztraktok beadási határideje: 2019. június 5.
További információ a konferencia honlapján.
International Symposium on Consumer Personality in Contemporary Contexts
(Academy of Marketing Consumer Psychology and Cross-Cultural Research SIG)
Thesszaloniki, Görögország, 2019. szeptember 13-14.
A szimpózium célja, hogy elősegítse a kutatók, akadémikusok és szakemberek találkozását a fogyasztói kutatások területén. A szimpózium témája a fogyasztói személyiség kortárs megközelítésben, és a Journal of Consumer Behaviour különszámához kapcsolódik (2020. február 15-ös beadási határidővel). A szimpózium résztvevői lehetőséget kapnak a „találkozás a szerkesztőkkel” szekción való részvételre, ahol előkelően rangsorolt lapok szerkesztői (pl. International Marketing Review, Journal of Consumer Behaviour stb.) adnak tanácsot a lapjaikban való publikáláshoz.
A szimpózium lehetséges elméleti és empirikus témái (többek között):
- Az önazonosság, önkifejezés és önkép a fogyasztói magatartásban és a fogyasztásban
- Változatosság, újdonság és szenzációkeresés különböző fogyasztóimagatartás-kontextusokban
- A megismerés/érzelmek szerepe a fogyasztásban
Az egyediség, megismerés és izgalom iránti igény szerepe a fogyasztói választásban és a márkafogyasztásban - Fogyasztói innovativitás és véleményvezetés
- A személyiség, az önazonosság és önkép hatása a fogyasztói magatartásra az élménymarketing kontextusában
- Új technológiai környezet (pl. közösségi média, mobilapplikációk) és azok interakciója a személyiséggel
- A személyiségvonások jobb megértésének szerepe az egészség és a jólét viszonylatában
- Személyiségvonások befolyása és az önképhez kapcsolódó megfontolások a hazai vs. külföldi termékek vásárlásánál
Az absztraktok benyújtási határideje: 2019. június 30.
További információ a konferencia honlapján.
XXXI International Marketing Conference AEMARK 2019
Spanyolország, Cáceres, 2019. szeptember 11-13.
A konferencia kulcsfontosságú eleme a marketing területén tevékenykedő akadémikusok és szakemberek közti interakció elősegítése, amely segíti a szakmai és személyes kapcsolatok kialakulását, melyek közös projektek alapjait képezhetik. A doktori hallgatók számára lehetőség van az V Doctoral Colloquium-on való részvételre is.
További információ a konferencia honlapján.
Second International Tourism and Retail Management Conference
Tianjin, Kína, 2019. október 27-28.
A konferencia témája: “Új kihívások és lehetőségek a turizmusban és a kiskereskedelmi szolgáltatásokban”. 2019-ben világszerte lassuló gazdasági növekedést tapasztalhatunk, amely komoly kihívásokat és rengeteg lehetőséget hoz a turizmus és a kiskereskedelem számára. A témák magukba foglalják a következőket:
- Innováció és fejlesztés a turizmusban és a kiskereskedelmi menedzsmentben, működés és szolgáltatásnyújtás
- A turizmus és a kiskereskedelmi menedzsment új kérdései
- Co-creation és a kiskereskedelmi szolgáltatásélmény fokozása
- Bevételmenedzsment, a kiskereskedelmi szolgáltatások gazdaságossága és stratégiai árazása a turizmus kontextusában
- Marketing, márkaépítés és a turizmushoz kapcsolódó kiskereskedelmi szolgáltatások nyújtása
- Emberierőforrás-menedzsment és munkaerő-gazdaságossági kérdések
- Oktatás és képzés a kiskereskedelemben és a turizmusban
- A technológia, a közösségi média és a kommunikációs innovációk használata
- Vállalatirányítás, érintettekhez és közösségekhez kapcsolódó kérdések
- Turizmusban működő kiskereskedelmi szolgáltató szervezetek társadalmi felelősségvállalása
- Vállalkozóiság a turizmusmarketingben
- Vezetési kérdések és etika a turizmus területén működő kiskereskedelmi szervezeteknél
- A növekedés és a franchise kihívásai
- Szolgáltatásminőség, vevőelégedettség a turizmus területén működő kiskereskedelmi szervezeteknél
- Nem hagyományos turizmus
További információk a konferencia honlapján.
12th International Conference on "Marketing - from information to decision"
Kolozsvár, Románia, 2019. október 25-26.
A konferencia célja, hogy elősegítse a tudásmegosztást a marketing vagy marketinghez kapcsolódó kutatási területeken, hogy a felsőoktatási intézmények és az üzleti szféra képviselőit összehozza, és hogy ösztönző környezetet biztosítson a tudásbővítéshez és a tapasztalatmegosztáshoz. A szekciók a következők lesznek: stratégiai marketing, fogyasztói magatartás, digitális marketing, turizmusmarketing, kiskereskedelmi marketing.
Az előadott tanulmányok a Marketing - from information to decision journal (MID journal) című lapban jelennek meg.
Az absztraktok beadási határideje: 2019. szeptember 8.
További információk a konferencia honlapján.
8th International Conference on Social Responsibility, Ethics and Sustainable Business (ICSR 2019)
Braga, Portugália, 2019. október 24-25.
A konferencia témája: Vállalati társadalmi felelősségvállalás, fenntarthatóság és piacok.
A lehetséges témakörök (többek között):
- Piaci növekedés vagy visszaesés és fenntarthatóság
- Megjelenő „felelős” piacok (organikus élelmiszerek, slow fashion, fenntartható márkák stb.)
- A társadalmi vállalkozások megjelenése
- Vállalati felelősség és piaci koncepciók
- A vállalati felelősségvállalás elveinek integrálása a marketingstratégiákba
- A vállalati felelősségvállalásból származó piaci előnyök
- Vállalati felelősség és hírnév
- Ügymarketing
- A fogyasztók válasza a vállalati felelősségvállalásra, és ezek hogyan alakítják a piacokat
- Hogyan alkalmazzák a marketing gyakorló szakemberek a vállalati felelősségvállaláshoz vagy fenntarthatósághoz kapcsolódó ismereteket a vállalataiknál
- A CSR tanítása
- Fenntarthatóság és oktatás
Az absztraktok benyújtási határideje: 2019. június 15.
További információk a konferencia honlapján.
8th Consumer Neuroscience Satellite Symposium of the Annual Conference of the Society for Neuroeconomics
Dublin, Írország, 2019. október 3.
A szimpózium célja, hogy az üzleti kutatás és az idegtudomány metszéspontjába állítsa a jelenlegi tudást, ötletekkel szolgáljon a jövőbeli kutatások számára, és a téma iránt érdeklődő kutatók számára lehetővé tegye a találkozást és az eszmecserét.
A prezentációk benyújtási határideje: 2019. július 8.
A poszterek benyújtási határideje: 2019. augusztus 23.
További információ elérhető a konferencia honlapján.
10th International Research Meeting in Business and Management
Nizza, Franciaország, 2019. július 8-10.
A konferencia remek lehetőséget nyújt az akadémikusok, a doktori hallgatók és a gyakorlati szakemberek számára, hogy találkozzanak, bemutassák új kutatási eredményeiket, és megvitassák a legkülönfélébb menedzsment területek (pl. marketing) aktuális és kihívást jelentő kérdéseit. Az egyik speciális szekció témája: márkák és etika.
További információ elérhető a konferencia honlapján.
14th JOURNEE DE RECHERCHE EN MARKETING HORLOGER
(14th Research Symposium in Watchmaking Marketing)
Neuchatel, Svájc, 2019. december 4.
A konferencia témája: Direct to consumer: Conquering the customer king
A konferencia célja, hogy a fogyasztók órákhoz kapcsolódó termékekhez fűződő viszonyának fejlődését feldolgozó kutatásokat bemutassa, a z elosztás, a kommunikáció és a végső fogyasztóval való kapcsolat menedzselésének területén. Elsősorban a kutatók és a szakemberek eredeti kutatásait és esettanulmányait célozza, az óramárkák és azok vevői (disztribútorok, ügynökök, végső fogyasztók) közti új direkt kapcsolódási pontokról és kapcsolatokról. A konferenciára oktatókat-kutatókat, hallgatókat és gyakorlati szakembereket is várnak. Néhány lehetséges téma:
- B2C-ből D2C-be
- A „Point of Sales"-től a "Touch Points"-ig: találkozási pontok a termékkel és a márkával
- Az elosztás és értékesítés digitalizációja
- Új kapcsolatfelvételi csatornák és direkt elosztás
- Hogyan igazítsuk a direkt elosztást a különböző piacokhoz?
- Az egymárkás és sokmárkás disztribúció fejlődése
- Az új nagykövetek és influencerek hatása
- A multi-, omni- és cross-channel értékesítés és kommunikáció új formái
- Az új média hatása (kiterjesztett és virtuális valóság stb.)
- Hogyan lehet optimalizálni a végső fogyasztó elérésének különböző módjait: érzékszervi, pszichológiai, érzelmi, kapcsolati, személyes, esemény, digitális, virtuális valóság…
Az absztraktok benyújtási határideje: 2019. június 28.
További információ elérhető a konferencia honlapján.
2019 Journal of Product Innovation Management (JPIM) Research Forum
Hilton Bonnet Creek, Orlando (FL) USA, 2019. november 2-3.
A konferencia tanulmányokat és posztereket vár minden területről, mindenféle módszertani megközelítéssel, az újtermék-fejlesztés és innovációmenedzsment témájában. Az esemény lehetőséget biztosít a kapcsolatépítésre a kutatók, a gyakorló szakemberek és a folyóirat szerkesztőbizottsága között. A lehetséges témák (többek között):
- Új termék, szolgáltatás és folyamat tervezése, fejlesztése és menedzsmentje
- Bomlasztó dizájnok, üzleti modellek és vállalkozóiság
- Új technológiák és innováció, pl. big data és MI, blockchain, génterápia, humanoid robotika stb.
- Nyílt innováció és innovációs ökoszisztémák
- Felelős, etikus és társadalmi innováció
- Női innovátorok
- Az innováció és egyéb diszciplínák (stratégia, szervezet, pénzügy, termelésmenedzsment és tehetséggondozás) közötti interfész
- Iparág-specifikus innovációs tanulmányok (pl. innováció az egészségügyben, az oktatásban, az energia- és egyéb iparágakban)
- Egyéb, innovációhoz kapcsolódó témák
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. június 15.
További információ a konferencia honlapján.
2019 China India Insights Conference
MIT, Cambridge, USA, 2019. szeptember 20-21.
A konferencia különböző diszciplínák akadémiai szférája és gyakorlati szakembereinek fórumaként szolgál, hogy a Kínához és Indiához kapcsolódó, fogyasztói és vállalati magatartás témájában született legjobb kutatásokat megosszák egymással. Egyéb feltörekvő piacok szintén a konferencia témáját alkothatják.
További információ a konferencia honlapján.
18th Cross Cultural Research Conference
Santo Domingo, Dominikai Köztársaság, 2019. december 8-11.
A konferencia a kultúraközi kutatásra fókuszál, a köz- vagy a magánszféra bármely üzleti vagy menedzsment aspektusából. Egyéb területek kutatóit is szívesen várják, úgymint pszichológusokat, szociológusokat, antropológusokat, közgazdászokat és kommunikációs szakembereket, akik a kultúraközi kutatás tudásbázisához hozzájárulhatnak.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. augusztus 15.
További információ a konferencia honlapján.
International Trends and Issues Communication & Media Conference "ITICAM"
Prága, Csehország, 2019. július 3-5.
A konferencia fő célja, hogy egy nemzetközi platformot biztosítson, ahol a kommunikáció és média legújabb trendjeit bemutathatják és megvitathatják a résztvevők egy barátságos környezetben, azzal a céllal, hogy egymástól tanuljanak. Mind tanulmányokat, mind posztereket várnak, melyek valamilyen új kutatást vagy elméleti hozzájárulást jelentenek a témához.
További információ a konferencia honlapján.