2020. május 27-29.
Budapesti Corvinus Egyetem
Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre 2020-ban Budapesten kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének szervezésében, 2020. május 27-29. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.
A konferencia meghirdetett témái:
Advertising & Marketing Communications
Business-To-Business Marketing & Supply Chain Management
Consumer Behavior
Digital Marketing & Social Media
Innovation Management & New Product Development
International Marketing & Marketing in Emerging Countries
Marketing Strategy & Theory
Methods, Modelling & Marketing Analytics
Pricing & Promotions
Product and Brand Management
Public Sector and Non-Profit Marketing
Relationship Marketing
Retailing & Omni-Channel Management
Sales Management and Personal Selling
Services Marketing
Social Responsibility & Ethics
Tourism Marketing
A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. december 4. (15:00, CET Time)
A cikkeket a szerzők a következő linken keresztül tölthetik fel: http://emac-budapest2020.org/online-paper-submission-and-guideline/
A beküldött konferenciacikkek közül az elfogadott előadások és poszterek az EMAC bírálati standardjaira épülő, dupla vakbírálati rendszere (double blind review) alapján kerülnek kiválasztásra. Az elfogadási arány általában 50%-os. A cikkek feltöltése során a szerző maga dönthet, hogy a teljes cikk kerüljön-e be a konferencia-kiadványba (proceedings), vagy csak annak az absztraktja.
Az EMAC konferencia előtt közvetlenül (2020. május 24-26.) megrendezésre kerül az EMAC Doktori Kollokvium.
(A tanulmányok benyújtási határideje a Doktori Kollokvium esetén: 2020. január 20.)