Gyűjteményünkben az Elsevier, a Taylor&Francis, a Sage, az MDPI, az Emerald, a Springer és a Wiley kiadó különszámaiba történő publikálási lehetőségekből szemezgettünk.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT különszáma: „Information Communication Technology: People, Culture, and Globalization”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. május 1.
További információ az Elsevier Kiadó honlapján.
JOURNAL OF FOODSERVICE BUSINESS RESEARCH különszáma: „Food and Beverage Tourism: Management and Marketing Perspectives”
Absztrakt benyújtási határideje: 2020. december 31.
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. április 15.
További információ a Taylor & Francis Kiadó honlapján.
JOURNAL OF SERVICE RESEARCH különszáma: „AI Service and Emotion”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. április 15.
További információ a Sage Kiadó honlapján.
JOURNAL OF BUSINESS RRESEARCH különszáma: „Masstige Marketing”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. június 15.
További információ az Elsevier kiadó honlapján.
INFORMATION különszáma: „Green Marketing”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. január 21.
További információ az MDPI Kiadó honlapján.
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING különszáma: „Business and Industrial Marketing in the Post-Covid19 Era”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. január 31.
További információ az Emerald Kiadó honlapján.
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING különszáma: „Interactions, relationships and networks in a digital era”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 1.
További információ az Emerald Kiadó honlapján.
JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT különszáma: „Brand Management and Sustainability: Challenges and Opportunities
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 1.
További információ a Springer Kiadó honlapján.
JOURNAL OF CONSUMER MARKETING különszáma: „Consumer Privacy in the Technological Era”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 31.
További információ az Emerald Kiadó honlapján.
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES különszáma: „The Future of Customer Experience in Retailing”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 31.
További információ az Elsevier Kiadó honlapján.
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH különszáma: „Machine Learning in Marketing”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 31.
További információ az Elsevier Kiadó honlapján.
PSYCHOLOGY & MARKETING különszáma: „Disrupting marketing realities: The Sensory, Emotional and Cognitive Mechanisms Transforming Customer Experiences with Reality-Enhancing Technologies”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 15.
További információ a Wiley Kiadó honlapján.
PSYCHOLOGY & MARKETING különszáma: „The Psychology Underlying Consumer Subversion: How and Why Consumers Subvert Marketing Strategies”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. február 15.
További információ a Wiley Kiadó honlapján.
JOURNAL OF MARKETING EDUCATION különszáma: „Hacking the System: Sustainability and Macromarketing in Marketing Education”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. január 15.
További információ a Sage Kiadó honlapján.
JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE különszáma: „Scarcity: Consumer, Firm, and Societal Dimensions and Perspectives”
Tanulmányok benyújtási határideje: 2021. március 31.
További információ a Springer Kiadó honlapján.