NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Poszttraumás marketing: virtualitás és realitás
Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Intézet
2021. augusztus 23-25.
A XXVII. EMOK Konferenciának a Budapesti Corvinus Egyetem ad virtuális otthont. A konferenciasorozat elsődleges célja az, hogy a marketing oktatásában és kutatásában résztvevő kollégák ismertessék egymással gondolataikat, tapasztalataikat és kutatási eredményeiket. A konferencia történetében először a konferencia nemzetközi lesz, angol nyelvű plenáris előadások mellett angol és magyar nyelvű szekciók kerülnek meghirdetésre. Idén szeretnénk még nagyobb teret biztosítani az utóbbi években egyre népszerűbbé váló, alulról építkező alternatív és tematikus szekcióknak.
A legjobbnak ítélt konferenciacikkek számára publikálási lehetőséget biztosít a Marketing & Menedzsment különszáma, valamint a Turizmus Bulletin folyóirat tematikus száma. Idén is meghirdetésre kerül „Az év legjobb marketingkurzusa” díj, melynek pályázói az oktatásmódszertani szekcióban osztják meg értékes tapasztalataikat. A PhD kollokvium doktoranduszok számára nyújt magas színvonalú szakmai tanácsadást. Amennyiben a helyzet lehetővé teszi, a konferenciát egy informális, személyes összejövetel zárja Budapesten.
További információ a konferencia oldalán található.