Válasszon nyelvet

2015.09.26-án rendezték meg a Kutatók éjszakáját, amely 2015-ben 10. évfordulóját ünnepelte. Az érdeklődők országszerte számos helyszínen és eseményen részt vehettek, amelyek között már kifejezetten marketinghez kötődő programok is megjelentek.

Hallhattunk előadásokat a városmarketing témájáról (Városmarketing - EYOF – önkéntesség, Győr, Széchenyi István Egyetem), egy zöld energiához kapcsolódó weboldal marketing szempontú elemzéséről (Zöld energiával a zöld Magyarországért weboldal marketing szempontú elemzése, Gyöngyös, Károly Róbert Főiskola) vagy a márkahűség zenei fesztiválok esetén való megjelenéséről (Csináljuk a fesztivált! Avagy a márkahűség vizsgálata zenei fesztiválok esetén, Szeged, Szegedi Tudományegyetem) is. Megjelentek előadások a reklámokhoz kapcsolódóan is, például a reklám és internet kapcsolatáról (Ami nincs a neten, az nem létezik! - Reklám és internet, Budapest, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem) valamint a szépségideálok és reklámok (Szépség, szerepek, ideálok: a reklámok világa, Budapest, Kodolányi János Főiskola) témakörében is hallhattak bemutatót az érdeklődők.

A marketinghez kapcsolódóan az előadásokon túl játékos, aktivitást igénylő programokra is sor került a Kutatók éjszakáján. A márkázáshoz kötődő programon a résztvevőknek márkák alapján kellett beazonosítani az adott márkák használóját (Én, a márka, Szeged, Szegedi Tudományegyetem). Továbbá a programok keretében üdítőitalok márkájának (A márkás termék ízletes? – Üdítőitalok vaktesztelése, Kaposvár, Kaposvári Egyetem) valamint logók, színek, formák alapján márkák felismerésében (Márkák az életünkben. Felismered? – Interaktív játékok, Kaposvár, Kaposvári Egyetem) is kipróbálhatták magukat a résztvevők. A reklám, PR és a márkák témakörével is megismerkedhettek az érdeklődők egy játékos program keretében (Kulisszatitkok a marketingben, avagy kreatív fiatalok a marketing menedzsment tudományban, Gödöllő, Szent István Egyetem), továbbá a drónok reklámfilmekben való alkalmazását (Drónok a marketingben – a reklámfilm forgatás új irányai, Békéscsaba, Szent István Egyetem) és egy szemkamerás csomagolás- és reklámanyag elemzést (Tudatalatti döntéseink – szemkamerás csomagolás- és reklámanyag elemzés a vásárló szemével, Kaposvár, Kaposvári Egyetem) is kipróbálhattak a programokra jelentkezők.

A 2015. évi Kutatók éjszakáján tehát marketinghez kötődő előadások és játékos programok is képviseltették magukat, amelyek a marketing szerepének, kutatási területeinek és a gyakorlatban való megjelenésének bemutatása miatt fontosak. Remélhetőleg a jövőben is számos érdeklődőre számíthatnak a marketing megismertetésére irányuló programok.

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.