TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, TALPRAÁLLÁS ÉS ÚJRAINDULÁS
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Fontos törekvés az alkalom szervezésével, hogy teret adjanak a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezik a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.
A KONFERENCIA DÁTUMA: 2021. november 5.
Helyszíne: PTE Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)
Az immár negyedik alkalommal megrendezésre kerülő konferencia szekciói:
1. Közösségek és hálózatok a turizmusban
2. Fogyasztói döntések a pandémia után
3. Üzleti döntések a pandémia után
4. A jövő turizmusa és vendéglátása
5. Válságok a turizmusban – vesztesek és nyertesek – reziliencia a desztinációkban
6. Új célcsoportok, új igények
7. Fenntartható és felelős turizmus
8. Bor- és gasztroturizmus
9. Helyi termékek, a lokalitás jelentősége
10. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)
Bövebb információ elérhető a konferencia honlapján.