Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.
2022. február 2-án, a Nonbusiness marketing workshop keretében a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/ Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport céljait, eddigi kutatási eredményeit mutattuk be és közös gondolkodásra, kutatási kapcsolódásokra hívtuk a kollégákat.
A kutatás keretében Q módszertannal mérjük fel a kurzus hatásait a hallgatók magatartásának változására a fenntarthatóság vonatkozásában. A kurzus elején és végén mérjük a hallgatókat.
A kutatás során a kurzusokat az alábbi dimenziók mentén szeretnénk szélesíteni:
- Fenntarthatóság fókuszú kurzus – Fenntarhatóságot érintő kurzus
- Kis létszámú kurzus – nagy létszámú kurzus
- Kötelező tárgy – választható tárgy
- BA – MA – Posztgraduális - MBA szint
Az érdeklődő kollégák jelentkezését február 6-ig várjuk az alábbi email-címen: katalin.asvanyi@uni-corvinus.hu
A kutatócsoport tagjai: Ásványi Katalin, Kasza-Kelemen Kata, Neulinger Ágnes, Zsóka Ágnes