A Kreatív szervezésében kerül megrendezésre a Digital Media Best Practice 2015 verseny, amelynek célja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások díjazása.
A digitális kampányokat bemutató pályázatot 5 kategóriában várják a szervezők:
1. Desktop
- Website-ok és microsite-ok
- Display típusú
- Videoalapú online kampányok
2. Mobil
- Mobilfelületekre optimalizált oldalak
- Mobildisplay-típusú hirdetések
- Mobilalkalmazások
3. Social Media
- Márkajelenlét a Facebookon
- Márkajelenlét az Instagramon
- Kampányoldalak a Facebookon
- Kampányoldalak az Instagramon
- Márkázott blogok
- Közösségi médiás alkalmazások
4. Integrált kampányok
5. Digital Execution
- Márkabevezetés a digitális médiában
- Eladásösztönző taktikai kampányok
- CSR-kampányok
- Válságkommunikáció
- Véleményvezérek, márkanagykövetek alkalmazása
- Innovatív platformválasztás
- Márkázott tartalom digitális felületen
A kétfordulós zsűrizés során a pályaművek az alapötlet, megvalósítás minősége, felületválasztás relevanciája, eredményesség, kampány és márkaüzenet viszonya, tartalom minősége, rajongói/követői interakciók, valamint a digitális marketingmix összetétele alapján kerülnek elbírálásra.
A versenyre bármilyen Magyarországon bejegyzett cég, illetve magánszemély is beadhatja pályázatát.
A pályázat határideje 2015. december 4.
További részletek: http://www.kreativ.hu/esemeny/dmbp_2015/index.php