Az IAB június 15-én influencer témában rendezvényt szervez. Az esemény nyitott lesz, ami azt jelenti, hogy IAB tagoknak ingyenes, nem IAB tagoknak pedig 10 ezer ft a részvételi díj. Az IAB szeretné az EMOK tagjait is meghívni, s a szervezet érdeklődő tagjainak 50% kedvezményt adnak a részvételi díjból.
Időpont: 2022. június 15-én 9:00-tól 11:00-ig
Helyszín: Publicis House (1056 Budapest, Irányi utca 17.)
Cím: Mivé lettél influencer marketing?
Jelentkezési link:
https://forms.gle/aHBNSy35PkknKxa96
Előadások:
1.) „Hááát... nektek ezt tudni kellene?!”
Az előadás témája a jó brief és a kampánytervezés.
Előadó: Bajtai Éva, Dot Creative
2.) Hazai influencer marketing trendek 2022
Hol, hogyan, mennyit dolgoznak együtt a márkák 2022-ben a hazai influencerekkel?
Előadó: Farkas Dániel, Star Network
3.) Hogyan mérjük az influencert?
Előadó: Krizsán-Kis Anett, Nielsen
4.) Hogyan lesz egyetlen Insta Story-videóból több milliós elérésű tartalom?
Előadó: Horváth Ádám, NuHeadz Talent Management
A témához kapcsolódóan Szabó Ákos, az IAB Hungary "Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről" 2021. évi versenyének győztese elmondja, hogy miért írta szakdolgozatát influencer témában.
5.) Influencer kampányok jogi buktatói. De mit is jelent ez?
A jog mindenhol a szükséges fék, de mikor és hogyan kell behúzni egy influencer kampány tervezésénél és a kampány során. Előkerülnek érdekes példák és jelenlegi trendek, de szó fog esni a GVH „Tájékoztató az influenszer marketingről” című tájékoztatóról is, ami jelenleg tervezetként érhető el, a hatóság még nem véglegesítette.
Előadó: Dr. Kapi Anikó, Bakos & Kapi Legal
Ezt követően egy kerekasztal beszélgetésre is sor kerül.