Válasszon nyelvet

A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.

 

A konferenciára a marketing oktatók és kutatók mellett PhD hallgatókat is várnak ugyanis a European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC), valamint a BI Norwegian Business School által PhD kollokvium is megrendezésre kerül, ahol a tudományos pályára készülő doktoranduszok bemutathatják kutatási témájukat. 

A konferencia dátuma: 2016. május 24-27

Cikk leadási határidő: 2015. december 3. 12.00 (CET)

PhD kollokvium: 2016. május 22-24

doktori kollokvium absztrakt leadási határidő 2016. január 26. 12.00 (CET)

További információk: http://www.emac2016.org/  

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.