A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.
A konferenciára a marketing oktatók és kutatók mellett PhD hallgatókat is várnak ugyanis a European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC), valamint a BI Norwegian Business School által PhD kollokvium is megrendezésre kerül, ahol a tudományos pályára készülő doktoranduszok bemutathatják kutatási témájukat.
A konferencia dátuma: 2016. május 24-27
Cikk leadási határidő: 2015. december 3. 12.00 (CET)
PhD kollokvium: 2016. május 22-24
doktori kollokvium absztrakt leadási határidő 2016. január 26. 12.00 (CET)
További információk: http://www.emac2016.org/