Válasszon nyelvet

Kedves Kolléga,

Szeretnélek felkérni egy kutatásban való részvételre, amelyben a résztvevők feladata mindössze annyi, hogy kijavítanak két, egyenként 5 oldal (~3000 karakter) terjedelmű dolgozatot a Marketing Alapok elsőéves (alapképzés) tantárgyból. (kb. 20 perc)

Amennyiben részt vennél, kérlek írj egy emailt: andras.kenez@dmu.ac.uk

A részvétel önkéntes, az alábbiakban kicsit részletesebb leírást adok a kutatásról, a kiválasztásról és az egyes lépésekről. Természetesen bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, ha további információra van szükség a döntéshez.

Mi ez a kutatás?

A kutatás során azt vizsgálom, hogyan és miről adunk visszajelzést a hallgatóknak.

Többször, több helyen megfigyeltem azt, hogy az egyes oktatók a hátterüknek, tapasztalataiknak megfelelően eltérő hangúlyokkal, eltérő területeket emelnek ki, véleményeznek a beadott dolgozatokból. A marketingterv elég sok apró részletből, elemből tevődik össze, komplexitása garantálja, hogy az oktatók hátterében éls preferenciáiban megjelenő különbségek a visszajelzésekben is eltéréseket okoznak.

A javításról szóló kutatás azt igyekszik feltárni, hogy az egyes marketingterületek milyen mértékben és milyen mélységben szerepelnek a visszajelzésben. Mely területeken vagyunk kritikusabbak vagy nagyvonlúbbak, milyen típusú visszajelzéseket adunk az egyes problémákra.

A kutatás jelen fázisában az angol és a Magyar felsőoktatásban tanítók visszajelzéseinek a különbségeit szeretném feltárni.

Mit kell csinálnia a résztvevőknek?

A kutatás emailen zajlik. Minden jelentkező számára két darab, a hallgatók által beadott (magyarra lefordított) marketing dolgozatot küldünk el, és mindenkit megkérünk, hogy

- pontozza le a dolgozatokat a megadott javítókulcs alapján

- írjon visszajelzést a hallgatóknak, ami segítheti az értékelés megértését, a hibák javítását

Alapjában véve azt kérjük mindenkitől, hogy javítson úgy, mintha a szokásos módon, saját intézményében javítana, mintha a saját intézményéhez beadott dolgozat lenne. Pl. képzelje el, hogy az egyik kolléga váratlan kiesése miatt hirtelen be kell segíteni a javításba.

A javítás után egy rövid kérdőívet is küldünk, hogy némi kiegészítő információval támogassuk az eredmények értelmezését. A kérdőív kitöltése nem feltétele a kutatásban való részvételnek, csak abban segít, hogy megértsük, mennyire eltérőek a különböző hátterű, tapasztalatú, preferenciájú oktatók visszajelzései.

A kutatás anonim módon kerül feldolgozásra, a résztvevők a részvételüket akármikor visszavonhatják az anonimizálás előtt. A kutatás emailjei a De Montfort Egyetem emailszerverein kerülnek kiküldésre és tárolásra. A vizsgálat eredményei a személyes adatok eltávolítása után (anonimizálás) a DMU szerverein tárolódnak.

A kutatás vezetője

Kenéz András, DMU

Kérjük bármilyen kérésed, kérdésed van a kutatással kapcsolatban, írj emailt:

andras.kenez@amu.ac.uk

Finanszírozás

A kutatáshoz nem veszünk igénybe külső forrást.

A résztvevők kiválasztása

A kutatásba kétféleképpen lehet bekerülni. A fenti emailcímen való jelentkezéssel kerül be az elsődleges mintába minden válaszadó, ez egy önkéntes jelentkezésen alapuló toborzás.

Majd a második körben, amennyiben szükséges, hólabda módszerrel kiválasztott potenciális válaszadóknak is küldünk ki meghívókat emailben.A meghívással bekerülők esetén szigorúan csak egyetlen email kerül kiküldésre, függetlenül attól, hánya, hány forrásból ajánlották a címzettet.

Hogyan tudsz részt venni?

A legegyszerűbb, ha a részvételi szándékodat emailben nyilatkoztatod ki. Amennyiben részt vennél, kérlek írj egy emailt: andras.kenez@dmu.ac.uk

Mi történik ha meggondoltam magam?

Bármikor, indoklás nélkül is kérheted, hogy kikerülj a kutatásból, egyszerűen küldj egy emailt a fenti címre.

(Amennyiben az általad adott válaszok már feldolgozásra kerültek, akkor azokat már nem lehet eltávolítani az adatbázisból, ugyanis nem megállapítható, hogy az összesített adatokból ki melyik választ adta.)

Mi történik a válaszaimmal?

A kutatás során kapott értékeléseket összegezve, az egyes területekre csoportosítva dolgozzuk fel. A kutatás kommunikációja elsősorban arra fókuszál, melyik elemek milyen mértékű és mélységű visszajelzést kaptak. A magyar és az angol kutatás eredményeit hasonlítjuk össze.

Az egyéni válaszok nem érdekesek a kutatás szempontjából, egyes visszajelzések részben vagy egészben megjkelenhetnek illusztrációként, de az anonimizált adatok nem teszik lehetővé ezek azonosítását és hivatkozását.

Mind a válaszok, mind maga a részvétel bizalmasan kezelt adat, a kutatási team tagjain kívül más nem férhet hozzá. Az egyéni válaszok az adatbázis kialakítása során törlésre kerülnek. Az összesített és anonimizált adatokat a DMU policy alapján 5 évig megőrizzük.

Kaphatok tájékoztatást az eredményekről?

A résztvevők személyes adatai nem kerülnek tárolásra a kutatás után, így amennyiben érdekelnek az eredmények, küldj egy emailt: andras.kenez@amu.ac.uk

Ugyanitt tehetsz fel kérdést, nyújthatsz be panaszt vagy küldhetsz bármilyen kérést a kutatással kapcsolatban.

Ki tudja hogy részt vettem a kutatásban?

Csak az, akinek beszámolsz róla. A kutatási team bizalmasan kezeli mindenki részvételét, de ösztönözzük az önkéntes megosztást, ha ezzel szélesebb kört lehet bevonni a kutatásba.

Amennyiben szeretnél megjelenni itt, mint résztvevő, jelezd ezt emailben!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.