Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.
A 130 résztvevőt számláló, a "Vécsecity" kastélyszállóban rendezett eseményen a Babes-Bolyai Egyetem vendégprofesszora, a Linde Gáz Magyarország Zrt. vezérigazgatója, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke bevezető előadásai után több mint hatvan tudományos, kutatási prezentáció hangzott el a 12 szekcióban. A rendezvényt 30 fős marketinges PhD. fórum vezette be a Miskolci Egyetemen, majd az abaúji történelmi értékeket bejáró túra zárta.
Az idei EMOK best paper díjas tanulmánya: Kun András István, Kontor Enikő, Kiss Marietta A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein című műve lett. A legszínvonalasabb tanulmányok a Marketing és Menedzsment különszámában és a Marketingkaleidoszkóp idei kiadásában jelennek meg.
Idén a Leginnovatívabb marketing kurzus díjat Nagy Ákos, Jakopánecz Eszter és Rácz-Putzer Petra (PTE) érdemelte ki Marketing kurzusával.
Néhány fotóval idézzük fel a két izgalmas napot... Minden résztvevőnek köszönjük a színvonalas előadásokat és a részvételt!
Találkozzunk jövőre Szegeden!