Válasszon nyelvet

Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.

A 130 résztvevőt számláló, a "Vécsecity" kastélyszállóban rendezett eseményen a Babes-Bolyai Egyetem vendégprofesszora, a Linde Gáz Magyarország Zrt. vezérigazgatója, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke bevezető előadásai után több mint hatvan tudományos, kutatási prezentáció hangzott el a 12 szekcióban. A rendezvényt 30 fős marketinges PhD. fórum vezette be a Miskolci Egyetemen, majd az abaúji történelmi értékeket bejáró túra zárta.

Az idei EMOK best paper díjas tanulmánya: Kun András István, Kontor Enikő, Kiss Marietta A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein című műve lett. A legszínvonalasabb tanulmányok a Marketing és Menedzsment különszámában és a Marketingkaleidoszkóp idei kiadásában jelennek meg.

Idén a Leginnovatívabb marketing kurzus díjat Nagy Ákos, Jakopánecz Eszter és Rácz-Putzer Petra (PTE) érdemelte ki Marketing kurzusával.

Néhány fotóval idézzük fel a két izgalmas napot... Minden résztvevőnek köszönjük a színvonalas előadásokat és a részvételt!

Találkozzunk jövőre Szegeden!

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.