Válasszon nyelvet

Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén.

 

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete 4. alkalommal hirdette meg – a hazai felsőoktatás egyik legnagyobb - szakmai versenyét, melyet ez évben a pécsi, a szegedi, a győri, a debreceni egyetemek és a Budapesti Gazdasági Főiskola társintézeteivel közösen, az EMOK, az Egyesület a Marketing Oktatásért Kutatásért lebonyolításában szervezett meg.

Az ez évi versenyfeladat a városmárka-építés volt, azaz hogyan pozicionáljuk, hogyan tegyük egyedivé, vonzóvá városunkat a célcsoportjai szemében.

A szervezők felhívására 43 város vállalt támogató szerepet, lett a városmárka-építés „terméke”. 

A felhívásra jelentkező városok: Abony, Békéscsaba, Budapest III. kerület, Budaörs, Cégénydányád, Cigánd, Diósd, Gyomaendrőd, Győr, Gyula, Hajdúböszörmény, Hajdúnánás, Harkány, Hévíz, Karcag, Kazincbarcika, Kisköre, Kiskunhalas, Lébény, Makó, Mezőhegyes, Mezőkovácsháza, Miskolc, Mohács, Mórahalom, Mosonmagyaróvár, Nyíregyháza, Ózd, Pálháza, Pécs, Piliscsaba, Putnok, Sümeg, Szekszárd, Szentendre, Szentes, Szigethalom, Szikszó, Szolnok, Tapolca, Újfehértó, Zirc. 

A versenyre 17 felsőoktatási intézményből, 62 csapat készített pályaművet. 2015-ben 6 regionális elődöntőre szervezésére is sor került - Győrött, Pécsett, Szegeden, Budapesten, Debrecenben és Miskolcon, ahol minden pályázó prezentálhatta munkáját. Ezen elődöntőkből 17 csapat jutott tovább a december 4-én, Miskolcon, a város vezetőinek meghívására a Városháza Közgyűlési Termében megrendezésre kerülő országos döntőbe.

A verseny eredménye:

1. helyezett: a Kozmopoliták csapata a Budapesti Corvinus Egyetemről, akik Szentendréről készítettek prezentációt, 500.000 Ft összegű pénzjutalomban részesültek

2. helyezett: SZElection csapat a Széchenyi István Egyetemről, akik Sümeg városa számára dolgoztak ki márkázási stratégiát, 250.000 Ft összegű pénzjutalom volt a nyereményük.

3. helyezett: a Miskolci Egyetem Városszépítők csapata, akik Kazincbarcikáról készítettek prezentációt, nyereményük 150.000 Ft összegű pénzjutalom.

A díjazottak felkészítő tanárai, konzulensei 100.000.-Ft. összegű elismerésnek örülhettek. A különdíjakat az IBUSZ Utazási Iroda, a Magyar Turizmus Zrt., a Megyei Önkormányzatok Országos Szövetsége, Kreatív , Turizmus Trend magazin és a HVG ajánlotta fel.

A verseny társrendezvényeként december 3-án Smart City Marketing országos szakmai konferenciát szervezett közösen Miskolc Mj. Város Önkormányzata és a Miskolci Egyetem, melyen 90 szakember cserélt információt, osztotta meg tapasztalatát.

 

további információ: http://www.marketing-turizmus.hu/varosmarketing

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.