Válasszon nyelvet

“Cultural values in nonbusiness marketing”

University of Pannonia, Veszprém, Hungary
5th-7th July 2023

We welcome submissions of full papers that address, but are not restricted to, the following topics under the lenses of marketing and culture in public, nonprofit, social and the emerging fourth sector organizations:

  • Marketing of culture
  • Global economic challenges
  • Social businesses, social innovations and social economy
  • Public, private and social collaborations - fourth sector approaches
  • Managements aspects of donation and volunteering
  • Cause-related marketing and corporate social responsibility
  • Place marketing: branding and sustainable destination marketing
  • Value co-creation in public, nonprofit and social fields
  • Responsible consumption and production; fair trade
  • Social marketing
  • Marketing of public services (education, health, public administration)
  • Marketing of well-being and quality of life
  • Sustainability and responsibility: circular economy, sharing economy
  • The power of education in non-business marketing

Important Dates & Deadlines:

  • Submission open: 1 FEB 2023
  • Submission of extended abstract: 28 FEB 2023
  • Notification of acceptance of extended abstract: 15 MAR 2023
  • Full paper submission: 15 APR 2023
  • Deadline for early registration: 15 APR 2023
  • Deadline for regular registration: 10 JUN 2023

További információ elérhető a konferencia honlapján.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.