Igazi különlegességnek számít az Akadémiai Kiadó gondozásában 2015-ben megjelent Nemzetközi Marketing könyv. A Tóth Tamás Nemzetközi marketing könyvét alapul vevő mű összeállításában a Szerzők arra törekedtek, hogy az alapmű megközelítését és hangvételét megtartva új példákkal támasszák alá az elméleti ismereteket és az új kor technikai vívmányainak tükrében új fejezetekkel bővítsék a korábbi ismeretanyagot.
A szakmailag nagyon korrekt, érthető és rendkívül olvasmányos könyv mind a vállalati életben dolgozó gyakorló szakemberek, mind a nemzetközi marketinggel foglalkozó kutatók és hallgatók, mind pedig a téma iránt érdeklődő olvasók számára hasznos és igen érdekes munkaként tekinthető. A könyv ösztönzőleg hat az olvasóra és a művet kezükben tartó gyakorló szakembereket arra készteti, hogy elgondokodjanak azon, hogy - a Szerzők által javasolt megközelítések alapján - miként tudják jelenlegi feladataikat és folyamataikat a globális környezet által teremtett mind újabb és újabb feltételek mentén átszervezni. A nemzetközi piacokra lépés folyamatát és annak egyes fázisait először tudományosan bemutató majd az elméletet megannyi szemléletes példával alátámasztó és magyarázó fejezetek precízen lettek összeállítva és összekapcsolva. A példák jellegét és stílusát tekintve az olvasó jó példáját látja annak, hogy a Szerzők milyen harmonikusan dolgoztak az alapmű értékeinek megőrzésén és a példák felfrissítésén.
Az ajánlót írta: Deli-Gray Zsuzsa.