Válasszon nyelvet

Örömmel adunk hírt arról, hogy megjelent Szűcs Krisztián, Lázár Erika és Németh Péter Marketingkutatás 4.0 című könyve az Akadémiai Kiadó gondozásában. A PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet munkatársainak új könyve hiánypótlónak tekinthető a témakörben, ami a marketingkutatás területén történő változásokat mutatja be objektíven és naprakészen. A marketingkutatás oktatásában is kiválóan használható mű jelenleg a MeRSZ online adatbázisában hozzáférhető, de hamarosan nyomtatásban is elérhetővé válik.

Szűcs K. – Lázár E. – Németh P. (2023): Marketingkutatás 4.0, Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN: 978 963 454 854 6

A kötet elérhetősége: https://mersz.hu/szucs-lazar-nemeth-marketingkutatas-4.0/

A borítókép forrása: https://akademiai.hu/pgazx00105-marketingkutatas-4-0.html

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.