Válasszon nyelvet

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága évente Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjra 2021-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehetett pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában:
– Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
– Magyar nyelvű folyóiratcikk,
– Idegen nyelvű folyóiratcikk.

Összesen 18 publikációra érkezett javaslat: 2 publikációra a szakkönyv/szakkönyvben megjelent tanulmány kategóriában, 6 magyar nyelvű és 10 angol nyelvű szakcikkre.

A nemzetközi szakcikk kategória díjazottja:
Somosi, A., Stiassny, A., Kolos, K., & Warlop, L. (2021). Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications. International Journal of Research in Marketing, 38(4), 915-934. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2021.03.003

A magyar nyelvű szakcikk kategória díjazottja:
Agárdi, I., & Alt M. A. (2021). A mobiltárca elfogadásának generációs különbségei: az X és Z generáció összehasonlítása.
Statisztikai Szemle, 99(11), 1049-1079. https://doi.org/10.20311/stat2021.11.hu1049

A szakkönyv kategória díjazottja:
Törőcsik M., & Szűcs, K. (2021). Fogyasztói magatartás: Mintázatok, trendek, alkalmazkodás. Budapest: Akadémiai Kiadó. ISBN: 978 963 454 634 4

Gratulálunk a díjazottaknak!
Köszönjük a javaslatokat tevő kollégák és a javaslatokat értékelő munkabizottság tagjainak a munkáját.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.