Válasszon nyelvet

Javaslattételi folyamat: A Publikációs Nívódíjak meghirdetésére 2023. első félévben került sor, az ajánlásokat 2023. májusáig kértük be három kategóriában, a javasolt publikációk pontos hivatkozási adatainak megadásával és rövid szakmai indoklással. 2022-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal is lehetett pályázni, figyelembe véve, hogy kizárólag az MTMT-ben rögzített cikk, illetve könyv díjazható. A kiírás szerint saját publikáció is javasolható, de csak olyan cikk vagy könyv, melynek legalább egy szerzője az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság köztestületi tagja.

Értékelési és döntési folyamat: A beérkezett pályaműveket az Albizottság munkáját támogató Nívódíj Munkabizottság tagjai értékelik. A Munkabizottság döntése során figyelembe veszi a javasolt pályaművek szakmai, tudományos színvonalát, a tárgyalt témakör relevanciáját, a tudományág fejlődésére gyakorolt hatását. A folyóiratok értékelésénél az MTA IX. Osztályának folyóiratlistája és a Scimago nemzetközi folyóiratlistája irányadó. A beérkezett javaslatokat első lépésben a Munkabizottság tagjai külön-külön értékelték, kategóriánként rangsorolva a publikációkat, megjelölve az 1-3. helyen díjazásra javasoltakat, a javaslatokat indokolva. (Ha egy bizottsági tag valamely műnél közvetlenül vagy közvetve érintett, az adott kategóriában/publikációhoz kapcsolódóan nem szavaz.) A szavazatok összesítését követően az értékelést végző Munkabizottság online ülés keretében véglegesítette a díjazásra vonatkozó javaslatot. 

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottság Publikációs Nívódíjára jelölt publikációkat értékelő Munkabizottság tagjai: Dr. Mitev Ariel, egyetemi tanár, PhD, Budapesti Corvinus Egyetem – az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottság elnöke; Dr. Keszey Tamara, egyetemi docens, PhD, Budapesti Corvinus Egyetem – az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Publikációs Nívódíj Munkabizottságának elnöke; Dr. Berács József, egyetemi tanár, DSc, Budapesti Corvinus Egyetem; Dr. Balaton Károly, professor emeritus, DSc, Miskolci Egyetem; Dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár, CSc, Pécsi Tudományegyetem; Dr. Veres Zoltán, egyetemi tanár, CSc, Pannon Egyetem; Dr. Dinya László, egyetemi tanár, CSc, Szegedi Tudományegyetem; Dr. Rekettye Gábor, professor emeritus, Dsc Pécsi Tudományegyetem; Dr. Szűcs Krisztián, egyetemi docens, PhD Pécsi Tudományegyetem.

A nemzetközi szakcikk kategória díjazottja:

Fuduric, M., Varga, A., Horvat, S., & Skare, V. (2022). The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures. Journal of Business Research, 142, 221-241.

A magyar nyelvű szakcikk kategória díjazottja:

Nagy, Á., Németh, P., Kemény, I., & Szűcs, K. (2022). Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány, 53(7), 79-93.

A szakkönyv kategória díjazottja:

Putzer, P., Józsa, L. (2022). A marketinghatékonyság mérése - Hogyan mérjük a marketinget? Akadémiai Kiadó ISBN: 978 963 454 671 9

Gratulálunk a díjazottaknak. Köszönjük a javaslatokat tevő kollégák és a javaslatokat értékelő munkabizottság tagjainak a munkáját.

 

Keszey Tamara

az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottság Publikációs Nívódíj Munkabizottság elnöke

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.