Válasszon nyelvet

A nyár nem zárulhat máshogy, mint az EMOK konferenciával, amelynek idén Szeged, a Napfény Városa adott otthont. A résztvevők nemcsak a változó kihívásokra adott válaszokról, hanem az extrém meleg nyári időjárásról és a SZIN fesztivál hatásairól is meggyőződhettek.

A konferencia már augusztus 23-án kezdetét vette a PhD fórummal. Itt a fiatal és régebb óta fiatal doktoranduszok mutatkoztak be, prezentálva kutatási témáikat. Gratulálunk Sikó Beátának, aki a legígéretesebb doktori prezentáció díjat vitte haza, Dr. Révész Balázs témavezetése alatt. A PhD fórumon a szakmai programok mellett squasholásra, padelezésre, pingpongozásra és medencézésre is volt lehetőség, a napot pedig természetesen buli zárta. 

Nem maradhattak el az elismerések az oktatás terén sem: Dr. Liska Fanni, a Pannon Egyetem oktatója elnyerte a 2022/23-as tanév leginnovatívabb kurzusa díjat az "Internet marketing" című kurzusával.

A konferencia legjobb előadásának a "A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására" című tanulmány bizonyult, melyet Cserdi Zsófia és Kenesei Zsófia mutattak be a Budapesti Corvinus Egyetemről.

Az idei MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottság Publikációs Nívódíját nemzetközi szakcikk kategóriában a „Fuduric, M., Varga, A., Horvat, S., & Skare, V. (2022). The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures. Journal of Business Research, 142, 221-241.” tanulmány nyerte. A magyar nyelvű szakcikk díjazottja „Nagy, Á., Németh, P., Kemény, I., & Szűcs, K. (2022). Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány, 53(7), 79-93.” A szakkönyv kategória díjazottja pedig „Putzer, P., Józsa, L. (2022). A marketinghatékonyság mérése - Hogyan mérjük a marketinget? Akadémiai Kiadó ISBN: 978 963 454 671 9”.

Az izgalmas plenáris előadásokat Dr. Maciej Mitrega-nak és Dr. Kyoung Mi Choi-nak köszönhettük. Említésre méltó, hogy utóbbi előadó, a San Jose State University docense igazán hosszú utat tett meg, hogy velünk lehessen, és bepillantást adjon a transznacionális identitások világába.

Újdonságként idén az EMOK konferencia nagyobb teret biztosított a közös gondolkodásnak azzal is, hogy a konferencia 10 szekciója mellett 7 workshop is megrendezésre került, ahol a vitaindító előadások mellett a résztvevők saját tapasztalataikat, jelenlegi és tervezett kutatási projektjeiket ismertették. 

Nagy örömünkre szolgált, hogy közel 140 résztvevő több mint 80 előadását hallgathattuk mega rendezvényen és számos új kutatói kapcsolat, kutatási ötlet alakult. A gálavacsorán a résztvevők megkóstolhatták az igazi és egyetlen szegedi halászlevet, valamint házi pálinka adott bátorságot a kollégáknak, hogy táncra perdüljenek. 

Gratulálunk a díjazott kollégáknak! Köszönjük a részvételt és a közreműködést mindenkinek! Reméljük, jövőre ismét találkozunk Pécsen!

 

Az EMOK szervezőcsapata

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.