Válasszon nyelvet

A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat verseny szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26 pályázatot, az összesített pontszámok alapján pedig az alábbi dolgozatok kerültek be a döntőbe. A dolgozatok készítőinek nevét az alábbiakban ábécérendben mutatjuk.

Alapszakos döntősök:

  • Dér Dorottya Noémi: Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében (Konzulens oktató: Huszár Sándor; Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
  • Gáspár Zsombor: “Erős, vagy csak erősít?” A CrossFit liszensz befolyásának vizsgálata a közösségi médiában (Konzulens: Dr. Galla Daniella Dominika; Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodási és menedzsment alapképzés, üzleti kommunikáció szak)
  • Palotás Zsófia Anna: Felhasználói viselkedés elemzése a keresőmotorok találati oldalán (Konzulens oktató: Dr. Iványi Tamás; Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási- és menedzsment alapszak)
Mesterszakos döntősök:
  • Berki Bianka: A Z generáció médiafogyasztási szokásai és vizuális észlelése a felsőoktatási marketing perspektíváján keresztül (Konzulens oktató: Dr. Kéri Anita; Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing Mesterszak)
  • Kis Leila: Digitalizáció a turizmusban: Egy új utazási applikáció koncepciójának kidolgozása az Y és Z generáció utazási szokásainak tükrében (Konzulens oktató: Dr. Keller Veronika; Széchenyi István Egyetem, Marketing Msc szak)
  • Nagy Diána: Az internet cuki sztárjai (Konzulens oktató: Dr.  Csordás Tamás Viktor; Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Msc szak)
  • Papp Gellért: A youtuberek és a Twitch streamerek szponzorált termékmegjelenítéseinek fogyasztói megítélése (Konzulens oktató: Gyulai Zsófia; Szegedi Tudományegyetem Marketing mesterszak)
  • Siska András: Omnichannel vásárlói élmény vizsgálata autóvásárlás során (Konzulens oktató: Kemény Ildikó; Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing mesterképzés)

Az eredményeket március 22-én hirdetik ki.

Forrás: https://iab.hu/2024/02/28/ezek-a-palyazatok-jutottak-az-iab-legjobb-szakdolgozat-versenyenek-dontojebe/

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.