A marketingtudomány és a marketing doktori képzés „Merre tovább?” kérdései
MTA GTB Marketingtudományi Albizottság és az EMOK közös konferenciája
A marketingtudomány rakétaként száll fel a tudomány egére? Vagy nagyobb a füstje mint a lángja? Esetleg várjuk a nagy durrt ami távolról csak egy halk pukkanás? Csapadékként hullunk-e vissza a talajra vagy ónos esőként? Egyáltalán, merre tovább marketingtudomány és merre tovább marketing doktori képzés? Már 30 éves?
A konferencia célja, hogy önreflektív provokatív-inspiratív gondolatpamacsokat szórjon fel a tudományos diskurzus egére, és utána a résztvevők felhőtlenül beszélgessenek.
Szeretettel várunk mindenki, aki az elmúlt 30 évben részt vett vagy részt vesz marketing PhD képzésben, hallgatóként, oktatóként vagy bármilyen minőségben. Továbbá az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság köztestületi tagjait, akik a marketing iránt érdeklődnek.
Tervezett program
14:00-14:10 |
Megnyitó |
Demeter Krisztina (MTA GTB elnök) |
14:10-15:20 |
Merre tovább marketingtudomány?
|
Mitev Ariel (BCE) |
15:20-15:40 |
Kávészünet |
|
15:40-15:50 |
Könyvbemutató: |
Berács József (BCE) |
15:50-17:00 |
Merre tovább marketing doktori képzés? |
Doktori iskolák marketing specializáció vezetői/felelősei: |
17:00-18:00 |
Állófogadás |
|
Időpont: 2024.06.5. (szerda) 14:00-18:00
Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, Gellért Campus Auditóriuma, 1118 Budapest, Ménesi út 5
A rendezvény regisztrációhoz kötött. Regisztrálni az alábbi űrlap kitöltésével lehet:
https://forms.office.com/e/XrWXkwvNhS
Regisztráció határideje: 2024.05.20.
Dr. Mitev Ariel Zoltán Elnök MTA GTB Marketingtudományi Albizottság |
Dr. Szűcs Krisztián Elnök EMOK |