Tisztelettel meghívjuk az MTA GTB Marketingtudományi Albizottság tagjait, a köztestületi tagokat és minden a téma iránt érdeklődő szakembert a Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság rendezvényére.
Időpont: 2024. június 12. (szerda) 11 óra
Téma: „A marketing szerepe a „helyek” – a települések, városok, térségek, régiók - társadalmilag fenntartható fejlődésében?
A soron következő rendezvényen folytatjuk a korábbi workshopokon kialakult diskurzust, megosztva egymás között a legújabb eredményeket és tapasztalatokat kiemelte a társadalmi fenntarthatóság különböző dimenzióinak, megjelenéseinek vizsgálatát, különösen a társadalmi marketing tevékenység szerepét a települések, a városok, a térségek fejlődésére, sajátos versenyképességük, vonzerőjük kialakítására, mindezt természetesen a saját lakosságuk, polgáraik jólléti-, életminőségi-, boldogság-elvárásai érdekében.
A szervező Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a workshopot jelenléti formában rendezi.
Helyszín: MTA Miskolci Akadémiai Bizottság Székháza
- Miskolc, Erzsébet tér 3.
A workshopon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A előadói jelentkezések a regisztrációs felületen https://www.survio.com/survey/d/MTA-MARKETINGWORKSHOP vagy közvetlenül istvan.piskoti@uni-miskolc.hu e-mailre kérjük, a téma és az előadók megjelölésével, és egy maximum 1000 karakteres absztrakttal.
A workshopon elhangzott előadások anyagai az Intézet Marketingkaleidoszkóp c. periodikájában (ISSN 2062-2260) megjelentethetőek.
Jelentkezési határidő: 2024. május 31.