Válasszon nyelvet

2024. év szeptemberének elején nyomtatásban is megjelent Rekettye Gábor új, 285 oldalas, könyve az Akadémiai Kiadónál Kkv-marketing címmel.

Rekettye professzor kisvállalatoknak szóló első könyvét a Kiadó 2007-ben adta ki Kisvállalati marketing címmel. A könyv sikeres lett, hiszen az újbóli kiadására már 2008-ban sor került. Azután a kiadó felkérte a szerzőt, hogy a megváltozott feltételeknek megfelelendő, korszerűsítse a könyvet. Az új kiadás Marketing a magyar kisvállalatoknak címmel jelent meg 2012-ben. A legújabb frissítésre és korszerűsítésre most került sor. A 2024-ben megjelent Kkv-marketing című könyvhöz PTE Marketing és Turizmus Intézetének három fiatal oktatója (Csóka László, Gerdesics Viktória és Rátz-Putzer Petra) egy-egy fejezettel járult hozzá.  

A szerzők ajánlása így hangzik: 

Ezt a könyvet Önöknek, a bátor és kitartó vállalkozóknak ajánljuk. Önök nélkül a gazdaság nem működne.

A könyv itt érhető el: https://akademiai.hu/pgazx00144-kkv-marketing.html 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.