2024. év szeptemberének elején nyomtatásban is megjelent Rekettye Gábor új, 285 oldalas, könyve az Akadémiai Kiadónál Kkv-marketing címmel.
Rekettye professzor kisvállalatoknak szóló első könyvét a Kiadó 2007-ben adta ki Kisvállalati marketing címmel. A könyv sikeres lett, hiszen az újbóli kiadására már 2008-ban sor került. Azután a kiadó felkérte a szerzőt, hogy a megváltozott feltételeknek megfelelendő, korszerűsítse a könyvet. Az új kiadás Marketing a magyar kisvállalatoknak címmel jelent meg 2012-ben. A legújabb frissítésre és korszerűsítésre most került sor. A 2024-ben megjelent Kkv-marketing című könyvhöz PTE Marketing és Turizmus Intézetének három fiatal oktatója (Csóka László, Gerdesics Viktória és Rátz-Putzer Petra) egy-egy fejezettel járult hozzá.
A szerzők ajánlása így hangzik:
Ezt a könyvet Önöknek, a bátor és kitartó vállalkozóknak ajánljuk. Önök nélkül a gazdaság nem működne.
A könyv itt érhető el: https://akademiai.hu/pgazx00144-kkv-marketing.html