2024. október 10. és 12. között sikeresen lezajlott a nemzetközi Kautz Konferencia Győrben a Széchenyi István Egyetemen, ahol négy kontinens huszonegy országának kutatóit hozta össze a rendezvény, hogy bemutassák a globális kihívásokkal kapcsolatos munkájukat és tudományos kapcsolatokat alakítsanak ki.
Az eseményen két marketinges témájú szekció is helyet kapott, az egyik 2024.10.10-én „Marketing és közösségi média” címmel került megrendezésre Keller Veronika (Széchenyi István Egyetem) és Soňa CHOVANOVÁ SUPEKOVÁ (Pan European University) vezetésével. A szekcióban 8 előadás hangzott el, különböző főként fogyasztói magatartáshoz kapcsolódó témákban. Szó esett az életstílus applikációk használhatóságáról, az agrártermékek márkázási stratégiájáról, fogyasztói motivációkról, az AI piackutatásban betöltött szerepéről, illetve a nemzetközi fogyasztókról és kereskedelemről.
A másik szekció egy nappal később, péntek délután kapott helyet „Kreativitás és közösségi média” Gombos Szandra (Széchenyi István Egyetem), Gajzágó Éva (Budapesti Gazdasági Egyetem és Platz Petra (Széchenyi István Egyetem) vezetésével. A szekcióban 9 előadás hangzott el a fenntarthatóság, városmarketing és mesterséges intelligencia témakörében.
A legjobb prezentáció díját Danó Györgyi "A mesterséges intelligencia kihívásai és lehetőségei a piackutatásban: Virtuális Interjúkészítők" címmel tartott előadásáért, és Buics László ’ Exploring the Role of On-Demand transportation in Promoting Sustainable Urban Mobility: A Systematic Literature Review and Survey analysis” címmel tartott előadásért kapták. Ezúton gratulálunk a BME Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék tanársegédének és a SZE Vezetéstudományi és Marketing Tanszék docensének.
A beszámolót írta: Gombos Szandra