Időpont: 2024. november 22. 09:00-13:00
Jelentkezési határidő: 2024. november 18. 24:00
Helyszín: ELTE GTK Trefort kert R-épület, földszint R30 terem (1088 Budapest, Rákóczi út 5.)
Részvétel díj: 3000 Ft + Áfa
EMOK (egyéni vagy intézményi) pártolói tagsággal rendelkezők, valamint IAB tagok számára az előadás ingyenes. (Kérjük, hogy a jelentkezési lapon jelölje a tagságát!)
A program célja, hogy bemutassa a szemkamerás vizsgálatok helyét, szerepét és lehetőségeit a marketingkutatásokban. A workshop keretein belül elsőként hazai marketingműhelyek mutatják be eye-tracking és neuromarketing kutatásaikat és tapasztalataikat. A résztvevők a program második elemeként a Tobii jóvoltából megismerkedhetnek a legújabb eye-tracking eszközökkel és megoldásokkal, valamint ki is próbálhatják azokat. A workshop végén egy kerekasztal beszélgetésre invitáljuk a résztvevőket, melynek célja, hogy az eye-tracking kutatások kapcsán megismerjünk jó gyakorlatokat, közelítsük az álláspontokat szakmai normák, sztenderdek kapcsán.
Program:
Időpont | Program |
9.00-9.30 | Regisztráció |
9.30-9.40 | Köszöntő, bemutatkozás |
9.40-10.50 | Hazai marketingműhelyek eye-tracking és más neuromarketing aktivitásainak bemutatása |
10.50-11.00 | Szünet |
11.00-12.00 | Eye-tracking újdonságok bemutatása, eszközök kipróbálása Limbacher Tivadar, Tobii |
12.00-12.45 | Kerekasztal beszélgetés a résztvevő előadókkal Moderátor: Dr. Soós Mihály |
12.45-12.55 | Kérdések |
13.00 | Zárás |
A programra jelentkezni a következő linken lehet: https://emok.hu/workshop2024/