Válasszon nyelvet

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért

XXXI. Nemzetközi Konferencia

Tudományágak kaleidoszkópja – a marketing, mint transzdiszciplináris terület

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar

Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

Nádas Tó Park Hotel****, Vasad

2025. augusztus 25-27.

Kedves Kollégák!

A marketinget tudományként vizsgáló és oktató felsőoktatási szakemberek szerepe különösen összetetté vált az utóbbi években, mivel nemcsak a tudományterület fejlődésének irányát kell folyamatosan követnünk, hanem a következő generáció kutatóit és szakembereit is fel kell készítenünk egy folyamatosan változó környezetben. Ez a munka hosszabb ideje már megköveteli tőlünk az elméleti alapok szintézisét és többek között a közgazdaságtan, pszichológia, szociológia, kognitív tudományok, menedzsment, adattudomány és technológia legújabb eredményeinek integrálását, miközben az oktatóknak kritikusan kell vizsgálnunk, hogy ezek az ismeretek hogyan alakítják át a marketing gyakorlati alkalmazását. Meg kell találnunk az egyensúlyt a klasszikus marketingelméletek tanítása és a digitális innovációkra épülő új modellek bemutatása között, hiszen a hallgatók számára mindkét megközelítés elengedhetetlen a modern marketingkörnyezet megértéséhez.

Ezek a kihívások – úgy gondoljuk – kiemelten fontossá teszik azt, hogy a témát az éves EMOK konferencián is körül járjuk, ahol a tudományos közösség tagjai közösen kereshetnek megoldásokat a marketing oktatás és kutatás aktuális problémáira. Várjuk az országon belüli és határon túli intézményekből azokat az oktató-kutatókat, akik a marketinghez vagy annak határterületeihez kapcsolódnak, hogy jobban megismerhessük egymás véleményét, a különböző területek, diszciplínák integrálásának lehetőségét. Emellett olyan fontos dilemmák is terítékre kerülhetnek, mint az oktatók folyamatos alkalmazkodási kényszere a technológiai fejlődéshez vagy az eltérő tudományterületek közötti szintézis nehézségei. A mostani konferencia célja tehát nem csupán az, hogy a tudományos diskurzus formálásának színtere legyen, hanem hogy kulcsszerepet játsszon a hazai marketingtudomány jövőjének meghatározásában, különösen az oktatás, a kutatás és a tudományterületek összekapcsolásában.

A komplex téma komplex helyszínt kíván, ezért esett a választás a fővároshoz közeli csendes, nyugodt, mégis sokszínű programok eltöltésére alkalmas Nádas Tó Park Hotelre. (https://nadaspihenopark.hu/). Elérhetőség: 2211 Vasad, Monori út 100. GPS koordináták: 47.336174,19.419156

Az elhelyezés 2 vagy 3 ágyas szobákban történik.

augusztus 25.: PhD nap (Junior kategóriában 1 oldal, Szenior kategóriában 3-5 oldalas, kiterjesztett absztraktot várunk.)

augusztus 26.: a konferencia 1. napja

augusztus 27.: a konferencia 2. napja

Kedvezményes részvételi díj EMOK rendes tagok számára (egyéni vagy intézmény által finanszírozott formában)

PhD nap (szállás nélkül): 25.000 Ft, mely tartalmazza a PhD nap programján való részvételt, büfé ebédet, kávészünetet és grill büfé vacsorát 2 órás korlátlan sörös boros italfogyasztással

konferencia + 1 éj: 82.000 Ft, mely tartalmazza a konferencia 0. és 1. napján VAGY 1. és 2. napján való részvételt, egy éjszaka szállást reggelivel, kávészüneteket, két büfé ebédet és egy grill büfé vacsorát korlátlan sörös boros italfogyasztással

konferencia + 2 éj: 99.000 Ft, mely két éjszaka szállással tartalmazza a fentieket együtt

A fenti összegek végösszegek, ÁFA tartalom nem terheli a díjakat.

Részvételi díj - nem EMOK tagok számára: 

PhD nap (szállás nélkül): 40.000 Ft, mely tartalmazza a PhD nap programján való részvételt, büfé ebédet, kávészünetet és grill büfé vacsorát 2 órás korlátlan sörös boros italfogyasztással

konferencia + 1 éj: 105.000 Ft, mely tartalmazza a konferencia 0. és 1. napján VAGY 1. és 2. napján való részvételt, egy éjszaka szállást reggelivel, kávészüneteket, két büfé ebédet és egy grill büfé vacsorát korlátlan sörös boros italfogyasztással

konferencia + 2 éj: 125.000 Ft, mely két éjszaka szállással tartalmazza a fentieket együtt

A fenti összegek végösszegek, ÁFA tartalom nem terheli a díjakat.

Határidők:

Workshopok esetében:

Workshop rendezés igényének bejelentése: március 17.  az alábbi e-mail címre: ivanyi.tamas@gtk.bme.hu

A workshop-ok tervezett felépítése rugalmas, felvezető előadás sem szükséges, azonban fontos, hogy a workshop vezetője moderálja a teljes eseményt és előzetesen megtervezze annak tartalmát, menetrendjét. A workshop minden esetben egy témakör köré épülő interaktív program, amelybe a résztvevők aktív szereplőkké tudnak válni és amelynek eredménye hosszabb távú együttműködés, kutatási, oktatási projektek is lehetnek.

Tanulmányok és konferenciaelőadások esetében:

Tanulmány leadás: április 27.

A konferenciára kétféle tanulmány típussal lehet jelentkezni: 6-10 oldalas tanulmány, vagy 3-5 oldalas kiterjesztett absztrakt (ez utóbbiak folyamatban lévő  – work-in-progress típusú – kutatások, vagy koncepcionális, gondolatébresztő írások lehetnek). A bírálati folyamaton mindkét típus átmegy.

Értesítés a tanulmány elfogadásáról: május 25.

Jelentkezés, részvételi díj befizetés és végső tanulmány leadás határideje: június 22.

Tervezett témakörök:

  • Fogyasztói magatartás és társadalomtudományi megközelítések
  • Fenntarthatóság és gazdasági összefüggések a marketingben
  • Digitális transzformáció és adattudomány a marketing területén
  • Kommunikációelmélet és médiahatások a marketingben
  • Kutatási módszertanok és modellezés a marketingben
  • Stratégiai döntéshozatal a marketingmenedzsmentben
  • Technológiai innovációk és mesterséges intelligencia a marketingben
  • Etikai kihívások és társadalmi felelősségvállalás a marketingben
  • Interkulturális marketing és globális stratégiák
  • Márkaépítés és vizuális kommunikáció tudományos megközelítései
  • Nonprofit marketing és társadalmi értékteremtés
  • Innováció a B2B marketingben
  • Kulturális- és turizmusmarketing
  • Agrár- és élelmiszermarketing

Találkozzunk Vasadon!

Szalkai Zsuzsanna

a Szervező Bizottság nevében
Marketingmenedzsment Szakcsoport vezető,
Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék, BME
szalkai.zsuzsanna@gtk.bme.hu

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989