Válasszon nyelvet

Special Issue on:

Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift

Editors:

Julie Emontspool (University of Southern Denmark), Alev Pınar Kuruoğlu (University of Southern Denmark), Mikkel Nøjgaard (University of Southern Denmark), and Eric Arnould (Aalto University, IJRM Co-Editor)

Submission Deadline: May 1st, 2026

We are pleased to announce a special issue of the International Journal of Research in Marketing (IJRM) on Rethinking Marketing for a More-Than-Human World.

More information in the call for paper.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-1-41
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.