Hogyan alakult a digitális reklámpiac 2024-ben? Mekkora szeletet hasított ki magának a digitális terület a reklámtortából? Mely hirdetési típusokkal szemben a legoptimistább a piac, és milyenek a költési várakozások a különböző platformokon? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ ad a március 27-i IAB Reklámköltés Café, ahol az Adex Munkacsoport az idei várakozásokat összegző AdExpect felmérését és az előző évi digitális reklámköltések alakulását, főbb trendjeit áttekintő AdEx riport mutatószámait is bemutatja. Az online platformon zajló esemény három előadását piaci szereplők kerekasztal-beszélgetése zárja.
Mikor?
2025. március 27., 15 órától
További részletek, előadók: https://iab.hu/esemeny/iab-cafe-a-reklamkoltesrol/
Jelentkezés
Az esemény az IAB Hungary Oktatói Klub tagok számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a linkelt form kitöltésével tudtok (Nem IAB tagcég képviseletében opciót kell választani és utána bejelölni az Oktatói Klubot).