Március 28-án délután adták át az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 című pályázata nyerteseinek járó díjakat a Duna Towerben. A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük ezúttal három pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben.
Az alapszak kategória nyertese a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatója, Krasznai Blanka lett a Szóviccektől a márkaépítésig című dolgozatával, a konzulense Dr. Markos-Kujbus Éva volt. A zsűri döntése alapján mesterszak kategóriában holtversenyben két nyertest is hirdettek. Az egyik, legjobb pályázati munkáért járó díjat Kocsó Barbara (Budapesti Corvinus Egyetem) vehette át a Görgetés a bőrápolásért – A TikTok mint edutainment eszköz kvalitatív vizsgálata című dolgozatáért, amelynek témavezetője szintén Dr. Markos-Kujbus Éva volt. Mesterszak kategóriában szintén díjat érdemelt Boros Henrietta Mónika, a Debreceni Egyetem hallgatója, az Arculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnál címmel írt dolgozatával, a konzulense Dr. Fehér András, másodkonzulense pedig Dr. Kontor Enikő volt.
A zsűriben résztvevő szakemberek:
Néz Kata (OMD)
Török Diána (GroupM)
Erdélyi Eszter (Atmedia)
Dr. Iványi Tamás (BME)
Dr. Gáti Mirkó (Corvinus)
Lékai Erika (PTE)
Kenessey Adrien (IAB)
A zsűri elnöke: Papliczky Pál (IAB Hungary)
Gratulálunk a nyerteseknek és konzulenseiknek!



Forrás: https://iab.hu/2025/04/01/szoviccek-tiktok-es-szemkamera-ime-a-legjobb-szakdolgozat-2024-gyoztesei/