Válasszon nyelvet

A Magyar Tudományos Akadémia IX. Osztályának Marketingtudományi Albizottsága az Üzleti Marketing Munkabizottsággal és a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing-és Kommunikációtudományi Intézetével együttműködve workshopot szervez október 10-én pénteken a BCE épületében. A workshop angol nyelvű, részvételi díj nincs, de a regisztrációt kérik a szervezők. 

A worshop témája: Behavioral Research vs. Design Science Research, a meghívott előadó Jörg Henseler, a University of Twente tanszékvezető egyetemi tanára.

A program részletei, az előadás abstractja, az ajánlott szakirodalom és az előadó rövid bemutatása itt található.

A szervezők szeretettel várják a Kollegákat a workshopra!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-1-41
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.