Új szakkönyv: "Pricing for Strategic Managers" - Az árpolitika elméleti és gyakorlati alapjai
Az elmúlt hetekben jelent meg a Springer Nature svájci kiadó angliai divíziójánál, a Palgrave Macmillannál Rekettye Gábor, Jonathan Liu és Danyi Pál új könyve.
A könyv az árpolitika elméletét és gyakorlatát egyesítve, aktuális témákra fókuszál. A COVID-19 járvány, a világméretű infláció és a regionális konfliktusok jelentősen felértékelték az árképzés szerepét a vállalati stratégiában. Ezzel párhuzamosan a digitalizáció és a mesterséges intelligencia technológiai fejlődése új lehetőségeket és kihívásokat is teremt az árak meghatározásában.
A szakkönyv modern, releváns és gyakorlati példákon keresztül mutatja be az árpolitikai döntéseket. Az elméleti alapok mellett tippek és praktikák is segítik a menedzsereket e területen az ismeretek elmélyítésében.
A könyv elérhető a következő linken: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-90526-1
Különösen az árpolitikát és a vállalati és marketingstratégiát tárgyaló kurzusoknál és természetesen a vállalati menedzsereket képző rövidtávú programoknál lesz nagyon hasznos.