Válasszon nyelvet

A Marketing Trendbook 2025–26 kötete megjelent a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) kezdeményezésére. A 650 oldalas, stratégiai fókuszú, ugyanakkor a mindennapi gyakorlatban is használható kiadvány közel 180 marketing-, reklám-, média- és kommunikációs szakember, valamint cégvezető közreműködésével készült. A kötetet november 27-én mutatták be a PwC Eiffel Palace-ban.
 
A Trendbook a nyomtatott megjelenés mellett egy kereshető, szűrhető online tudástárhoz is kapcsolódik, amely a korábbi exkluzív tartalmakhoz is hozzáférést biztosít. Az MMSZ célja – Hinora Ferenc elnök megfogalmazása szerint – a marketing szakmaiságának és reputációjának erősítése, valamint olyan tudásplatformok működtetése, amelyek támogatják az üzleti célok elérését és a szükséges technológiai megoldások alkalmazását. Az MMSZ–EMOK együttműködés részeként az EMOK oktató tagjai is hozzáférést kapnak a Trendbook online tudástárához, így az anyagok közvetlenül beépíthetők a felsőoktatási képzésbe.
 
A Trendbook online tudástára regisztrációt követően az alábbi linken érhető el: 
 
A Trendbook célja, hogy a marketingoktatók naprakész, a gyakorlatban is azonnal alkalmazható tudással támogathassák hallgatóikat: a friss esettanulmányok és szakmai anyagok közelebb hozzák a piaci kihívásokat és a vállalati problémamegoldás szemléletét az egyetemi képzéshez.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-1-41
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989