2016. július 4 és 6 között került megrendezése az írországi Cork városában a tizenötödik nemzetközi IAPNM (Internation Association of Public and Non Profit Marketing) konferencia. A 2016-os konferenciának a Cork Institute of Technology (CIT Business School) adott otthont, a konferencia főszervezője Maurice Murphy (CIT Business School) volt.
Magyarországról több kolléga és ezzel együtt két felsőoktatási intézmény is képviseltette magát aktuális kutatásaikról és kutatási eredményeikről tartott előadásokkal.
Magyarország képviselői a konferencián:
Széchenyi István Egyetem
- Dr. Ercsey Ida (Two Sides of Customer Participation: In-Role and Extra-Role Behaviours; Relationship between Eating Styles based on DEBQ Connections and Background Variables)
- Dr. Keller Veronika, Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn, Dr. Habil. Huszka Péter (Male, Female and Generation Classification – Does it Have any Effect on Eating Style? Relationship between Eating Styles based on DEBQ Connections and Background Variables)
Szegedi Tudományegyetem
- Csovcsics Andrea (Motivatios among Young People for Volunteering: A Short Inspection into an Empirical Analysis in Hungary)
- Prof. Dr. Hetesi Erzsébet, Kéri Anita (Motivations, Expectations and After School Plans of First-Year Foreign Students at a Hungarian University)
A két napos konferencia hasznosan és jó hangulatban telt, ahol az érdeklődők egymás előadásait meghallgatva reflektálhattak a kutatási eredményekre és módszertanra. Az előadásokat a harmadik napon egy közös kirándulás zárta, ahol a résztvevők megismerkedhettek a viszkilepárlás rejtelmeivel és meglátogathatták azt a kikötővárost (Cobth), ahonnan a Titanic az utolsó útjára indult.