2024. november 4-én a Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának Üzleti Marketing Munkabizottsága tudományos workshopot tartott a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar (GTK) Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (MVT) és a Budapesti Corvinus Egyetemen működő Magyarországi IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) Kutatóközpont (hIMP) szervezésében a Műegyetemen "Challenges in B2B marketing research and practice – Some current topics -" címmel.
Tisztelt Kolléga!
Immár nyolcadik alkalommal hirdetjük meg az „Együttműködve versenyezni! - ORSZÁGOS VÁROSMARKETING VERSENYT. Ebben az évben a verseny témája Egyetemisták, egyetemek a városmarketingben – Milyen stratégiai együttműködések, konkrét programok, eszközök segíthetik a város vonzerejének növelését, a városfejlesztést, a városmárkaépítést?
Örömmel meghívjuk Önt az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2025 éves konferenciájára, amely Madridban, Spanyolországban kerül megrendezésre! A konferencia időpontja: 2025. május 25-30.
az MTA, az EMOK és az MMSZ AÉMT közös rendezvénye
A Tomcsányi Pál nevét viselő marketing rendezvénytől az érdeklődő egyfajta nosztalgikus visszaemlékezést várhatna. Itt azonban a múltat és a jövőt fogjuk ötvözni és ebből pedig valami újat alkotni. Az előadók, Tomcsányi Pál egyéniségéhez igazodva egyrészről arról szólnak, ami az ő marketinges életútjából napjainkban is tanulságos és alkalmazható, valamint az előttünk álló kihívásokról, szakterületünk jelenéről, és jövőjéről kívánnak beszélni.
Időpont: 2024. november 22. 09:00-13:00
Jelentkezési határidő: 2024. november 18. 24:00
Helyszín: ELTE GTK Trefort kert R-épület, földszint R30 terem (1088 Budapest, Rákóczi út 5.)
The EMAC–Sheth Foundation Sustainability Research Competition invites research proposals that address important issues related to sustainability. These include, but are not limited to, responsible production and consumption, gender equality; preservation of physical environment; reduction of poverty and inequality; and improvement of health and wellbeing. Proposals should have a clear marketing focus and address issues of importance to at least one set of marketing stakeholders (e.g., managers, consumers, and public policymakers).
2024.10.11-én került megrendezésre a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének 30 éves jubileumi rendezvénye Lillafüreden, a Szeleta Parkban, ahová az EMOK közössége is meghívást kapott. Az esemény Prof. Dr. Piskóti István az Intézet első harminc évét mutatta be a marketingben és a turizmusban, kitérve az EMOK elmúlt 30 évére is. Szeretettel gratulálunk ezúton is, köszönjük a meghívást!
2024. év szeptemberének elején nyomtatásban is megjelent Rekettye Gábor új, 285 oldalas, könyve az Akadémiai Kiadónál Kkv-marketing címmel.
Dear Colleagues!
PhD students have an excellent opportunity to apply! If you are defending your PhD thesis in 2024, this call is especially for you. Doctoral students are eligible to apply whether or not their dissertations have been published.
Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila „Enter: Bird watching perspective of academic coping. An Introspective video-collage” című videográfiája elnyerte a legjobb film díját az Advances in Consumer Research (ACR) vezető nemzetközi konferencián.