PMSZ oktatói tagozat megalakítását tervezi az EMOK és a magyarországi piackutató cégeket összefogó – hazai szakmai szervezete, a Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ https://pmsz.org/). Az új tagozatba a hazai felsőoktatási intézmények piackutatás, marketingkutatás oktatóinak jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának a marketing oktatás és kutatás fejlesztését célzó közös projektekhez.
Kedves PhD Fórum Résztvevők!
A hazai marketinges PhD közösség egyik legnépszerűbb programjára, az EMOK PhD Fórum soron következő eseményére invitálunk Benneteket! Az esemény célja a PhD hallgatók közösségének erősítése. 2024-ben sikeresen debütált ez a kezdeményezés, melynek keretében a résztvevő PhD hallgatókból 4 kutatócsoport is létrejött, és azóta két közös folyóirat publikáció született. E sikeres példát követve idén további kutatócsoportokat kívánunk támogatni.

2025. január 31.-én kerül megrendezésre az EMOK éves Kutatás- és oktatásmódszertani, valamint PhD workshopja a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egész napos rendezvény délelőtti kutatásmódszertani előadásai különböző aspektusokból vizsgálják, hogy mit tudtunk meg a mesterséges intelligenciáról az elmúlt időszakban, illetve, hogy hova tartunk. A délutáni oktatásmódszertani workshop a mesterséges intelligencia oktatásba történő hatékony integrálásának lehetőségeit, formáit mutatja be a résztvevők számára konkrét, elvihető ötletekkel, tippekkel, megoldásokkal. A nap záró eseményeként két programra is sor kerül párhuzamosan. Egyrészt Simon Judit, Berezvai Zombor, Kemény Ildikó, Kun Zsuzsanna és Pusztai Tamás „Kvantitatív elemzési módszerek – SPSS használata a kutatási gyakorlatban” című könyvének bemutatójára kerül sor, mely egy igazi hiánypótló mű a hazai piackutatás irodalmában. Másrészt a már hagyományos PhD workshop is megrendezésre kerül, melynek keretén belül a fiatal marketinges kutatók számára biztosítunk lehetőséget a bemutatkozásra, együttműködések kialakítására, az intézmények közötti hálózatok erősítésére.