Válasszon nyelvet

Felhívás minden hazai felsőoktatási intézmény oktatójához

Digitális oktatói tagozat megalakítását tervezi az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) és a digitális reklámipar – száznál is több ügynökséget, kiadót, kutatócéget, hirdetőt és szolgáltató céget összefogó – hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Az új tagozatba a hazai felsőoktatási intézmények online marketing oktatóinak jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának a marketing oktatás és kutatás fejlesztését célzó közös projektekhez.

2022. november 30-án 9 órától a MOM Kulturális Központ Kupolatermében szervezett szakmai délelőttön a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiadott Influencer marketinghez kapcsolódó irányelv lesz a fókusztéma, amelyet hazánkban elsőként az IAB Influencer Munkacsoportja dolgoz fel egy szakmai rendezvény keretében.

Szeretettel várunk minden érdeklődőt (IAB és nem IAB tagot egyaránt) az Adat Munkacsoport által szervezett eseményre, ahol a gondolatébresztő előadások után kötetlen beszélgetésre, evésre és ivásra is lesz lehetőség.

Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás
VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium
Pécs, 2022. november 10.

Elindult az EMOK Facebook-oldala is, ahol tagjaink azonnal értesülhetnek friss híreinkről. Minden marketing iránt érdeklődőt várunk követőink között!

Csák János kultúráért és innovációért felelős miniszter javaslatára Novák Katalin köztársasági elnök 2022. szeptember elsejével egyetemi tanárrá nevezte ki Mitev Ariel Zoltánt (Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet, Marketingmenedzsment Tanszék; EMOK Alelnök), kinevezését szeptember 14-én vette át a Sándor-palotában. Szívből gratulálunk!

Elindult az EMOK LinkedIn oldala is, ahol tagjaink azonnal értesülhetnek friss híreinkről. Minden marketing iránt érdeklődőt várunk követőink között!

Az IAB Hungary október 26-án 9 órától ismét egy szakmai délelőtt keretében mutatja be legfrissebb kutatását, ezúttal a hazai és nemzetközi mozgóképes tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálva. A szervezet Digitális Video Munkacsoportja által készített Total Video 2022. című felmérésre épülő rendezvényen a mozgóképes tartalom piacának szereplői és az aktuális trendek áttekintése mellett a szegmens eddigi legátfogóbb hazai piackutatásának eredményeit is közzéteszik.

Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, negyedik alkalommal hirdeti meg pályázatát, amelyen a digitális marketing és média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. 

Jelen eseményünk egy igen aktuális kutatási területet fed le. Számos szervezet igyekszik minél jobban kiismerni a Z generációt, hiszen nagy létszámmal egyre jelentősebb fogyasztással rendelkező csoportról van szó. A workshop keretein belül négy előadást kínálunk, melyek eltérő szempontból közelítik meg a Z generációt.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989