Válasszon nyelvet

Ha publikációról van szó a marketing területén, több hazai folyóirat is szívesen fogadja a marketing szakmai közösség legújabb kutatásait. Ezekre a publikációs lehetőségekre szeretnénk felhívni a figyelmet az alábbi rövid ismertetőkkel. A listában szereplő folyóiratok - nem mellékesen - az EMOK Konferencia legjobb előadásai számára is lehetőséget biztosítanak a megjelenésre. A lista a jövőben még bővül.

A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2018/19 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.

Reconnecting Asia with Eastern Europe

Miskolc, Hungary

27-29 June 2019

Call for Papers

Turizmus, fogyasztás, generációk
Konferencia felhívás
Pécs, 2019. május 10.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2019 I. félévében. A lista folyamatosan bővül, érdemes később is visszalátogatni az oldalra.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és az MTA Szegedi Területi Bizottság Gazdaságtudományi Szakbizottsága Oktatásmódszertani workshopot szervez „Oktatás 4.0 – új kihívások, innovatív módszertan, változó környezet avagy mitől lehet vonzó a kurzusunk a 2000 után született diákoknak?” címmel.

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár harmadik alkalommal rendezi meg Szolgáltatásmarketing Konferenciáját, ezúttal a Magyar Tudomány Ünnepe 2018 rendezvénysorozat keretében. A harmadik konferencia központi témája a digitális technológiák alkalmazásának lehetőségei az üzleti képzésekben, mivel az elmúlt évtizedben a hallgatók tanulási stílusa, információbefogási jellemzői jelentős változáson mentek keresztül, ami kihívás elé állítja az oktatókat.

Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága november 13-án konferenciát szervez „A digitalizáció és annak társadalmi - gazdasági hatásai” címmel a Magyar Tudomány Ünnepén. A konferencia témája és előadói gárdája egyaránt méltó a magyar tudományos élet gazdag hagyományaihoz.

2018. november 22-én már harmadik alkalommal rendezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a fogyasztás tudományos kutatásával foglalkozó rendezvénysorozatát III. Interdiszciplináris Fogyasztás Szimpóziumot „Értékek, életstílus, fogyasztás a generációk metszetében” címmel. Idén a rendezvényt Zeller Gyula alapító professzor emlékének ajánlják.

A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.