Gyűjteményünkben az Elsevier, a Taylor&Francis, a Sage, az MDPI, az Emerald, a Springer és a Wiley kiadó különszámaiba történő publikálási lehetőségekből szemezgettünk.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara alapításának 50 éves évfordulója alkalmából tudományos konferenciát rendez Változás, Újratervezés és Fejlődés címmel. A konferenciához kapcsolódóan rendezzük meg idén a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumot 2020. november 5-én, amire magyar és angol nyelvű előadásokat várunk az alábbi témakörökben.
- Változások a fogyasztási mintázatokban
- Változások a fogyasztás társadalmi megítélésében
- Változások a fogyasztás megítélésében az egyes tudományterületeken
- Változások a turisztikai fogyasztás megítélésében
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának vendéglátója 2020-ban a győri Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Marketing és Menedzsment Tanszéke volt. Bár idén személyes találkozásra nem volt lehetőség, több mint 100 érdeklődő kapcsolódott be az online konferencia programjaiba.
A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2019/20 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.
A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.
Marketing a digitalizáció korában
Győr, 2020. augusztus 24-26.
Ebben az évben a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszéke rendezi a XXVI. EMOK Konferenciát. 2020. augusztus 25. és 26. között több szekció kínál publikációs és prezentációs lehetőséget a tudományterület izgalmas témáiban. A 2017-ben bevezetett workshopok lebonyolítását folytatjuk, és külön figyelmet fordítunk az oktatás és a fenntartható marketing kérdéseinek megvitatására. A doktoranduszok számára dedikált „PhD-nap” kerül megrendezésre augusztus 24-én, ahol az idén nagyobb létszámúra tervezett, több szekciós, PhD kollokvium
...2020. évi III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Pécs, 2019. november 14.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete 2019. november 14-én immár negyedik alkalommal rendezi a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium rendezvénysorozat következő eseményét az EFOP-3.6.1-16-2016-00004 projekt keretében. A szimpózium kiemelt témaköre: Értékváltozások, kultúraváltások a fogyasztásban. A bevezető előadást Csepeli György szociálpszichológus, az MTA doktora tartja „Az értékek átértékelése” címmel.
2020. május 27-29.
Budapesti Corvinus Egyetem
Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre 2020-ban Budapesten kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének szervezésében, 2020. május 27-29. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.