Válasszon nyelvet

Az Emerald kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2016 utolsó és 2017 első negyedévében a European Journal of Marketing, a Journal of Product & Brand Management, a Qualitative Market Research és az International Marketing Review című folyóiratokban.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017 júniusában ismét konferenciát szervez Biennial International Conference on Business Market Management in Association with EMAC néven a Graz-i Egyetemen (Karl-Franzens-University of Graz), Ausztriában.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017-es konferenciája Hollandiában, Groningenben kerül megrendezésre, május 23-26 között.A konferencia témája: "Leaving Footprints". A "lábnyomok" igazolják, hogy merre jártunk, utat biztosítva a követők számára is. A konferencia célja, hogy helyet biztosítson az ilyen úttörő jellegű kutatásoknak, amelyek aztán a marketing gyakorlat mellett a döntéshozókra és a társadalom egészére hatással lehetnek.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én, a Magyar Tudományos Akadémia Székházában (1051 Budapest, Széchenyi István tér 9.), a Képes-teremben tartja a A Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését. 

Prof. Miklós Sárváry, a Columbia University, Business School professzora “Agenda Chasing and Contests Among News Providers” címmel tartja meg angol nyelvű előadását BCE Marketing és Média Intézet és Gazdálkodástani Doktori Iskola szervezésében.

A hazai fogyasztás sajátosságainak megértéséhez szükséges a múlt felidézése és a történelmi perspektíva használata. A szimpózium előadásai foglalkoznak a szocialista fogyasztás jellemzőivel, a rendszerváltás időszakának fogyasztásával és a ma fogyasztási mintáival. 

2016. novemberében ismét megrendezésre kerül a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat, amelynek idei mottója az „Oknyomozó tudomány”. Az elnevezés utal arra, hogy a tudományos kutatások elsődleges céljai közt szerepel a különböző jelenségek okainak feltárása. A Magyar Tudományos Akadémia által immáron 13. éve megrendezésre kerülő programsorozat idén kiemelt szerepet szentel a tudományok magyar nyelven való művelésének.

2016. szeptember 14-16. között tartották meg Szarajevóban a hetedik regionális EMAC konferenciát. A meghívott előadók között idén az akadémiai vonalon Adamantios Diamantopoulos, Nick Lee, Claude Obadia, Koen Pauwels, Roland T. Rust szerepeltek. Mindannyian számos tanáccsal és gondolattal segítettek a résztvevőknek elsősorban a kutatási, publikációs feladatok illetve elvárások teljesítése kapcsán.

Az MTA Marketingtudományi Albizottsága az idei Marketingtudományi Évkönyv elkészítéséhez újabb három témához kapcsolódóan vár korreferátumokat.

Idén november 17-18-án kerül megrendezésre a Magyar Marketing Szövetség közreműködésével hazánk egyik legnívósabb konferenciája, a „Nagy marketing vágta” – 27. Országos Marketing Konferencia és Marketing Masters Magyarország 50 legjobb marketingvezetőjével. A rendezvényen a marketing szakma kiemelkedő szereplői képviseltetik magukat a jövő évi marketing kihívásokra való felkészülés jegyében. Hagyományosnak mondható, hogy az MMSZ a marketing oktatókra is gondol és kedvezményes részvételi lehetőséget biztosít a számunkra. Részletek és a kedvezményes jelentkezés feltételei a cikk végén

...

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.