Válasszon nyelvet

2023.02.03-án tartja az EMOK a megújult éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egy napos worshopon elismert hazai és nemzetközi kutatók, oktatók tartanak előadást. Délelőtt a kutatásmódszertani workshop keretében a "Kísérleti módszertan" témáját járjuk körbe. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében a "Digitális oktatásmódszertan, blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségei" kerülnek bemutatásra. 

A Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság az MTA Veszprémi Regionális Bizottságának Közgazdasági Bizottságával együttműködve tudományos konferenciát szervezett a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. A konferencia hibrid formában (személyesen és online) zajlott, veszprémi helyszínnel, és a nonbusiness szekció a konferencia első napján, november 17-én került megrendezésre.

Hogyan változtatta meg a Viagra a gyógyszermarketinget? Mit tehet a marketing az oltásért? Mire épül az 50 felettieknek szóló óvszermarketing? Mi az az abortuszturizmus? Mi a sikeres egészségügyi kampányok tízparancsolata? Dr. Katona Norbert egyetemi docens, a Marketing Döntéshozók Klubjának vezetője és Dr. Szabó Rita Healthcare Marketing & PR specialista hiánypótló kézikönyvbe foglalta az egészségügyi marketing és public relations összes fontosabb témakörét.

Manchester, UK, 2023. augusztus 22-25.

Szakmailag sikeres és a viták során eszmecserékben bővelkedő rendezvényt szervezett a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara 2022. november 10-én az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságával közös szervezésben. Hamarosan az előadásokról készült felvételek is elérhetővé válnak, amiről majd egy újabb hírben számolunk be. Addig is a szimpózium vitairat kötete itt érhető el.

Felhívás minden hazai felsőoktatási intézmény oktatójához

Digitális oktatói tagozat megalakítását tervezi az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) és a digitális reklámipar – száznál is több ügynökséget, kiadót, kutatócéget, hirdetőt és szolgáltató céget összefogó – hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Az új tagozatba a hazai felsőoktatási intézmények online marketing oktatóinak jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának a marketing oktatás és kutatás fejlesztését célzó közös projektekhez.

2022. november 30-án 9 órától a MOM Kulturális Központ Kupolatermében szervezett szakmai délelőttön a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiadott Influencer marketinghez kapcsolódó irányelv lesz a fókusztéma, amelyet hazánkban elsőként az IAB Influencer Munkacsoportja dolgoz fel egy szakmai rendezvény keretében.

Szeretettel várunk minden érdeklődőt (IAB és nem IAB tagot egyaránt) az Adat Munkacsoport által szervezett eseményre, ahol a gondolatébresztő előadások után kötetlen beszélgetésre, evésre és ivásra is lesz lehetőség.

Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás
VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium
Pécs, 2022. november 10.

Elindult az EMOK Facebook-oldala is, ahol tagjaink azonnal értesülhetnek friss híreinkről. Minden marketing iránt érdeklődőt várunk követőink között!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.