Válasszon nyelvet

Dátuma: 2021.11.25. csütörtök reggel 9 órától
Helyszíne: online platformon keresztül
Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!

Témája: Nagyjából nyolcszázezer magyar hallgat heti rendszerességgel podcast műsorokat.
Kik, miért és hogyan hallgatják ezt az újabb típusú, on demand audiomédiát? Hogyan érdemes megjelenni podcastek környezetében?

2021. október 28-án, immáron hatodik alkalommal került megrendezésre a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium. A nívós eseménynek a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar dr. Halasy-Nagy József Aulája adott teret. A rendezvény témáját egy méltán aktuális terület, az e-sport világa ihlette, az idei évi Szimpózium a Sport és Játék – Fogyasztás a virtuális térben címet kapta.

SPORT ÉS JÁTÉK – FOGYASZTÁS A VIRTUÁLIS TÉRBEN

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságával közösen 2021. október 28-án immár hatodik alkalommal szervezi a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium rendezvénysorozat következő eseményét, melynek kiemelt témaköre: Sport és játék – fogyasztás a virtuális térben.

TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, TALPRAÁLLÁS ÉS ÚJRAINDULÁS

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvés az alkalom szervezésével, hogy teret adjanak a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezik a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.

Negyedik alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary, a digitális kommunikáció hazai szakmai szervezete. A 2021-es évben a digitális média, marketing, kommunikáció területén elkészült és megvédett záródolgozatokkal 2021. november végéig lehet pályázni.

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Karának Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszéke szeretettel meghívja Önt 2021. október 14-én 17:30-as kezdettel a

Danyi Pál – Rekettye Gábor – Veres István: Modern Árazás
című szakkönyv ünnepélyes bemutatójára.

Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtezőjét az Magyar Public Relations Szövetség bonyolítja le.

A Vezetéstudomány című folyóirat két tematikus számba várja a marketing témában születő tanulmányokat.

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért 2021. augusztus 25-én 16.00-kor tartotta rendkívüli, tisztújító közgyűlését, amelyen 37 egyesületi tag vett részt Budapesten. A jelölést követően a közgyűlésen jelenlévők választották meg az új elnökséget. Szeptember 1-től az elkövetkező három éves időszakban az EMOK elnöke Dr. Szűcs Krisztián, alelnöke Dr. Mitev Ariel, az elnökségi tagok pedig Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Keszey Tamara, Dr. Kiss Marietta, Dr. Nagy Ákos és Dr. Prónay Szabolcs lesznek.

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVII. Konferenciájának házigazdája 2021-ben a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézete volt. A konferencia idén nemzetközivé vált, a három plenáris előadást nemzetközileg elismert külföldi előadók tartották, olyan aktuális és izgalmas témáról, mint a márkaaktivizmus (Peeter Verlegh, Vrije Universiteit Amsterdam), az influenszermarketing helyzete a poszt-COVID időszakban (Vatroslav Škare, University of Zagreb), valamint az individuális szint szerepe a design- és marketinggondolkodásban (Tore Kristensen – Gorm Gabrielsen, Copenhagen

...

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989