Válasszon nyelvet

2017. május 21-23 között Groningenben, Hollandiában kerül megrendezésre az EMAC 30. Doktorandusz Kollokviuma a The European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC) közös szervezésében.

Az  Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent Bauer András és Kolos Krisztina (szerk) Márkamenedzsment című könyve, amelynek bemutatóját 2017. január 18-án szerdán délután 14:00-16:00 között  tartják a Budapesti Corvinus Egyetem 3005-ös termében.

Az Athens Institute for Education and Research (ATINER) idén 15. alkalommal szervezi meg éves marketing konferenciáját Athénban 2017. június 26-29 között. Az Intézet fő küldetése, hogy fórumot teremtsen a világ minden részéről Athénba érkező egyetemi oktatók és kutatók számára, amely során megvitathatják aktuális kutatási eredményeiket és a tudományterületük fejlődési lehetőségeit.

Az Emerald kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2016 utolsó és 2017 első negyedévében a European Journal of Marketing, a Journal of Product & Brand Management, a Qualitative Market Research és az International Marketing Review című folyóiratokban.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017 júniusában ismét konferenciát szervez Biennial International Conference on Business Market Management in Association with EMAC néven a Graz-i Egyetemen (Karl-Franzens-University of Graz), Ausztriában.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017-es konferenciája Hollandiában, Groningenben kerül megrendezésre, május 23-26 között.A konferencia témája: "Leaving Footprints". A "lábnyomok" igazolják, hogy merre jártunk, utat biztosítva a követők számára is. A konferencia célja, hogy helyet biztosítson az ilyen úttörő jellegű kutatásoknak, amelyek aztán a marketing gyakorlat mellett a döntéshozókra és a társadalom egészére hatással lehetnek.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én, a Magyar Tudományos Akadémia Székházában (1051 Budapest, Széchenyi István tér 9.), a Képes-teremben tartja a A Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését. 

Prof. Miklós Sárváry, a Columbia University, Business School professzora “Agenda Chasing and Contests Among News Providers” címmel tartja meg angol nyelvű előadását BCE Marketing és Média Intézet és Gazdálkodástani Doktori Iskola szervezésében.

A hazai fogyasztás sajátosságainak megértéséhez szükséges a múlt felidézése és a történelmi perspektíva használata. A szimpózium előadásai foglalkoznak a szocialista fogyasztás jellemzőivel, a rendszerváltás időszakának fogyasztásával és a ma fogyasztási mintáival. 

2016. novemberében ismét megrendezésre kerül a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat, amelynek idei mottója az „Oknyomozó tudomány”. Az elnevezés utal arra, hogy a tudományos kutatások elsődleges céljai közt szerepel a különböző jelenségek okainak feltárása. A Magyar Tudományos Akadémia által immáron 13. éve megrendezésre kerülő programsorozat idén kiemelt szerepet szentel a tudományok magyar nyelven való művelésének.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.