Válasszon nyelvet

Csordás Tamás " A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában" című értekezésének nyilvános védésére 2016. február 12-én a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.

- A védés időpontja: 2016-II-12 10:00

- helye: Budapesti Corvinus Egyetem, főépület 2001. terem

 

A doktori értekezés és a tézisfüzet valamint a jelölt publikációs teljesítményére vonatkozó további információk itt érhetők el.

 

(Az információk forrása az Országos Doktori Tanács honlapja: www.doktori.hu)

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.