Válasszon nyelvet

Ebrahimi Pejman "SOCIAL NETWORKS MARKETING AND CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR: COMBINATION OF ISM, AHP AND MACHINE LEARNING ALGORITHMS" című értekezésének nyilvános védésére 2024. május 28-án kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Farkasné Fekete Mária és Kot Sebastian.

A védés időpontja: 2024-V-28 12:00

helye: MATE, Szent István Campus, Gödöllő, Főépület, Földszinti Rektori Díszterem

A doktori értekezés és a tézisfüzet valamint a jelölt publikációs teljesítményére vonatkozó további információk a https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=28743 linken érhetők el.

(Az információk forrása az Országos Doktori Tanács honlapja: www.doktori.hu)

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.