Az EMOK a következő workshop alkalmával a publikációs tevékenység fejlesztését és a publikációs stratégiák kialakítását veszi górcső alá. A hazai kutatókra is egyre nagyobb nyomás nehezedik, hogy a kutatási eredményeiket hazai és nemzetközi folyóiratokban publikálják. A workshop során olyan kérdésekkel foglalkozunk, mint pl.: Hogyan lehet jó tudományos publikációt írni? Milyen publikálási stratégiákat lehet kialakítani? Milyen tapasztalatai vannak azoknak a kutatóknak, akik élvonalbeli nemzetközi folyóiratokba publikálnak? Hogyan kezelik a hazai folyóiratok a rájuk nehezedő publikációs nyomást?
A workshop egyrészt a publikációs tevékenységet fejlesztő interaktív előadásokból, másrészt pedig a hazai folyóiratok (Marketing&Menedzsment, Vezetéstudomány, Táplálkozásmarketing és a tervezett folyóiratok) főszerkesztőivel való beszélgetésből fog állni. A workshop-on való részvételt mindazoknak ajánljuk, akik szeretnék a publikációs tevékenységüket fejleszteni és a publikációikat tudatosabban menedzselni.
Időpont: 2019. január 18. (péntek) 10.00-13.30
Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, Fővám tér 8., E311
Program:
10.00-11.00 Academic Writing - Halm Tamás, BCE Központ Könyvtár szakszövegírási konzulens
11.00-12.00 Sikerek és buktatók: milyen út vezet a Q1 nemzetközi publikációkhoz? - Keszey Tamara, BCE Marketing és Média Intézet
12.00-12.30 Szünet
12.30-13.30 Magyar nyelvű publikálási lehetőségek itthon: meglévő és induló folyóiratok - Marketing és Menedzsment, Vezetéstudomány, Táplálkozásmarketing, Marketing Tudomány, Közép-Európai Marketing Szemle főszerkesztőivel beszélgetés
Részvétel díj: nem EMOK-tagoknak 3000 Ft + Áfa, 2019-es EMOK tagoknak ingyenes.
Jelentkezés és EMOK tagság kérése itt lehetséges.